Sve objašnjeno na jednom jednostavnom primeru.
Klimatske promene utiču na gotovo sve segmente našeg života, a šteta se može izraziti u konkretnim troškovima.
Ovo se odnosi i na putnu infrastrukturu. Velike vrućine i oluje, koje su do sada bile retkost, deo su novih prilika na koje moramo da se naviknemo.Na primer, površine kolovoza i parkinga takođe se više habaju zbog vremenskih uslova.
Vezivo koje se koristi u asfaltu se obično meša po narudžbini za svaku klimatsku zonu, ali neke starije površine sada su pod uticajem neviđenih vremenskih (ne)prilika, ili ekstrema koji postaju deo svakodnevnog života.Vlasti u gradovima širom sveta primećuju porast rupa i propadanja puteva, piše Blumberg. Podaci kompanije SITE Technologies, koja koristi veštačku inteligenciju za procenu štete na imovini, otkrili su da je za tipično površinsko parkiralište potrebno oko dolar po kvadratnom metru za troškove održavanja tokom jedne decenije.
U oblastima gde loše vremenske prilike postaju novo normalno, kao što su Severna Karolina, Vašington, delovi Nju Džersija i Tenesija, ta cena skače na 5 dolara.
Slični efekti su izmereni u Kini.