Do pre samo nekoliko godina, automobilski giganti iz Evrope i SAD bili su zaduženi za inovacije koje menjaju svet automobilizma. Međutim, kako se menjaju pravci kada je u pitanju prodaja automobila u krizna vremena, tako su sada i za inovacije zaduženi neki drugi. Naravno, Kinezi.Na Salonu automobila u Pekingu, koji počinje za nekoliko dana, domaći proizvođač Bid predstaviće model "F3 plus", sa mogućnošću vožnje preko daljinskog upravljača.
Do pre samo nekoliko godina, automobilski giganti iz Evrope i SAD bili su zaduženi za inovacije koje menjaju svet automobilizma.
Međutim, kako se menjaju pravci kada je u pitanju prodaja automobila u krizna vremena, tako su sada i za inovacije zaduženi neki drugi. Naravno, Kinezi.
Na Salonu automobila u Pekingu, koji počinje za nekoliko dana, domaći proizvođač Bid predstaviće model "F3 plus", sa mogućnošću vožnje preko daljinskog upravljača!
To i možda nije prava novina, s obzirom da su neke poznatije fabrike odavno ušle u procese razvoja sličnih sistema, ali očigledno još niko nema hrabrosti da vozača izbaci iz njegovog sedišta i prepusti radio vezi da barata sa vozilima. Kinezi, zato, imaju.
Iz Bida objašnjavaju da je sistem ponuđen kao rešenje za parkiranje u skučenim prostorima, kada vozač pronađe mesto za svoje vozilo, ali potom ne može da izađe iz njega. Bidov daljinski sistem upravljanja omogućava paljenje motora u automobilu, njegovo pokretanje napred i unazad i skretanje levo i desno, a sve ograničenom brzinom.
Kinezi govore da je njihovo rešenje idealno, međutim, skeptici podsećaju da se često vide ljudi koji imaju mnogo probelma da daljinski upravljaju sa običnim maketama, iako su izuzetni vozači. Pitanje je kako bi daljinski navodili pravi automobil...