Korisnici "Fejsbuka" i drugih društvenih mreža postaju sve manje društveni, pokazala su najnovija istraživanja neprofitne organizacije IALP (Internet & American Life Project). Povećan broj korisnika društvenih mreža doveo je do toga da oni postavljaju sve oštrije zahteve u pogledu privatnosti svojih podataka, tako što ograničavaju nepoznatim osobama pristup tim podacima.Istraživači su utvrdili da je skoro dve trećine korisnika društvenih mreža u SAD (63 odsto) do sada izbrisalo barem jednog "prijatelja".
Korisnici "Fejsbuka" i drugih društvenih mreža postaju sve manje društveni, pokazala su najnovija istraživanja neprofitne organizacije IALP (Internet & American Life Project).
Povećan broj korisnika društvenih mreža doveo je do toga da oni postavljaju sve oštrije zahteve u pogledu privatnosti svojih podataka, tako što ograničavaju nepoznatim osobama pristup tim podacima.
Istraživači su utvrdili da je skoro dve trećine korisnika društvenih mreža u SAD (63 odsto) do sada izbrisalo barem jednog "prijatelja".
Skoro polovina učesnika u istraživanju (44 odsto) obrisala je komentare koje su njihovi prijatelji ostavili na njihovom profilu, dok je 37 odsto anketiranih uklonilo oznake sa fotografija koje su ukazivale na imena osoba koje se na njima nalaze.
Istraživači navode da su žene oprezniji korisnici društvenih mreža od muškaraca.
Dve trećine žena (67 odsto) obrisalo je neku osobu iz kruga svojih prijatelja, dok je kod muškaraca to učinilo 58 odsto ispitanika.
Među ženama je, takođe, 69 odsto postavilo svoja bezbednosna podešavanja na najviši nivo, dok je kod muškaraca to učinilo njih 48 odsto.
Nezavisno od pola, 58 odsto učesnika u istraživanju je izjavilo da njihove profile na društvenim mrežama mogu da vide samo njihovi prijatelji.
Svega 20 odsto ispitanika je otvorilo svoje profile na društvenim mrežama, tako da svi korisnici mogu da ih vide, dok je 19 odsto učesnika istraživanja podesilo svoje profile tako da osim prijatelja, mogu da ih vide i prijatelji njihovih prijatelja.