Korisnici tablet uređaja ne žele da plaćaju vesti

Bez autora
Oct 25 2011

Prelistavanje vesti je jedna od najpopularnijih aktivnosti vlasnika tablet računara, ali većina njih nije spremna da te vesti plaća. To je donelo loše vesti medijima koji su se nadali da će slabe prihode koje im donosi štampa nadoknaditi tako što će naplaćivati digitalne vesti. U SAD 11 odsto odraslih stanovnika poseduje “Eplov” “ajped” ili neki drugi tablet računar.Od 1.159 anketiranih vlasnika tableta, 77 odsto koristi svoj uređaj svakog dana oko 90 minuta, 67 odsto je navelo da svakodnevno surfuje po internetu, 54 odsto uređaj koristi za primanje i slanje elektronske pošte, a 53 odsto ispitanika čita vesti.

Korisnici tablet uređaja ne žele da plaćaju vestiPrelistavanje vesti je jedna od najpopularnijih aktivnosti vlasnika tablet računara, ali većina njih nije spremna da te vesti plaća, pokazalo je danas objavljeno zajedničko istraživanje američkog “Pju riserč centra” i “Ikonomist grupe”.

Istraživanje je donelo loše vesti medijima koji su se nadali da će slabe prihode koje im donosi štampa nadoknaditi tako što će naplaćivati digitalne vesti, prenela je agencija AFP.

U SAD, prema istraživanju, 11 odsto odraslih stanovnika poseduje “Eplov” “ajped” ili neki drugi tablet računar.

Od 1.159 anketiranih vlasnika tableta, 77 odsto koristi svoj uređaj svakog dana oko 90 minuta, 67 odsto je navelo da svakodnevno surfuje po internetu, 54 odsto uređaj koristi za primanje i slanje elektronske pošte, a 53 odsto ispitanika čita vesti.

Oko 39 odsto anketiranih preko svojih uređaja pristupa društvenim mrežama, 30 odsto igra igrice, 17 odsto čita knjige, dok 13 odsto gleda filmove i video sadržaje.

Međutim, iako više od polovine korisnika svakodnevno čita vesti, samo 14 odsto njih je spremno da taj sadržaj plati, pokazala je studija.

Pretplatu za štampane novine ili magazine, koja uključuje i digitalni pristup, plaća 23 odsto anketiranih.

Oko 21 odsto vlasnika tablet računara koji nisu direktno plaćali za vesti navelo je da bi platili pet dolara mesečno ukoliko bi to bio jedini način da preko svojih uređaja pristupe omiljenim izvorima vesti.

“Kada su se pojavili tablet računari, mnogi su verovali da oni mogu da promene navike potrošača i ekonomske osnove digitalnog čitanja vesti”, naveli su autori studije.

“To verovanje zasnivalo se na osećaju da će ljudi čitati vesti na tablet računarima, uglavnom preko posebnih aplikacija koje bi organizacije mogle da naplaćuju”, dodali su autori.

Istraživanje je, međutim, pokazalo da, iako dve trećine ispitanika ima aplikacije za vesti na svojim uređajima, većina se oslanja na uobičajene internet pretraživače.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik