Kompanija "GUGL" baš nema sreće pokušajima da stvori društvenu mrežu koja će se „primiti“ među korisnicima, a toliko se očekivalo od "GUGL+". Društvena mreža koja je imala ogroman rast korisnika, doživela je veliki udarac jer su izgubili čak preko 60 odsto svojih aktivnih korisnika.U početku "Gugl+" je bio zatvorenog tipa i njemu ste mogli da pristupite samo uz pozivnicu. Kada je zvanično otvoren za sve korisnike krajem septembra doživeli su enorman rast, ali se ubrzo videlo da korisnici dolaze da vide kako izgleda nova društvena mreža i tu se ne zadržavaju, već postaju neaktivni članovi zajednice.
Kompanija "GUGL" baš nema sreće pokušajima da stvori društvenu mrežu koja će se „primiti“ među korisnicima, a toliko se očekivalo od "GUGL+".
Društvena mreža koja je imala ogroman rast korisnika, doživela je veliki udarac jer su izgubili čak preko 60 odsto svojih aktivnih korisnika.
U početku "Gugl+" je bio zatvorenog tipa i njemu ste mogli da pristupite samo uz pozivnicu. Kada je zvanično otvoren za sve korisnike krajem septembra doživeli su enorman rast, ali se ubrzo videlo da korisnici dolaze da vide kako izgleda nova društvena mreža i tu se ne zadržavaju, već postaju neaktivni članovi zajednice.
Jedan od inženjera kompanije "Gugl", Stiv Jeg kaže da su ljudi koji su stvarali "Gugl+" radili to ne razmišljajući o budućnosti i na pogrešnoj pretpostavci da je Facebook uspešan jer je dobar proizvod.
- Oni nisu uspešni zbog toga, već to što su sagradili društvenu mrežu dozvoljavajući korisnicima da sami kreiraju način upotrebe koji im najviše odgovara. Tako će neko doći da igra "Farmvil", a neko samo da razgovara sa drugim ljudima – istakao je Stiv.
Ova njegova prepiska prvenstveno je objavljena u vidu internog razgovora sa kolegama, ali je na kraju nekako ona došla do javnosti.