Jedan francuski proizvođač bezalkoholnih pića napravio je luksuznu limunadu sa ljuspicama 24-karatnog zlata. Efekat je samo vizuelne prirode. Ljuspice su toliko sitne da se ne mogu osetiti u ustima a nemaju ni ukus, što ljude uvek začudi. One napitku daju samo zabavan izgled.Neobičnu limunadu je od Siblea poručio jedan uvoznik pića iz Dubaija koji je želeo "originalan i zabavan proizvod" koji će se razlikovati od ponude konkurencije.
Jedan francuski proizvođač bezalkoholnih pića napravio je luksuznu limunadu sa ljuspicama 24-karatnog zlata.
"Efekat je samo vizuelne prirode. Ljuspice su toliko sitne da se ne mogu osetiti u ustima a nemaju ni ukus, što ljude uvek začudi. One napitku daju samo zabavan izgled", rekao je Igo Sible, vlasnik male kompanije u mestu Šampanjol, na istoku Francuske.
Neobičnu limunadu je od Siblea poručio jedan uvoznik pića iz Dubaija koji je želeo "originalan i zabavan proizvod" koji će se razlikovati od ponude konkurencije.
Sible je ispričao da ga je inspirisao šampanjac sa ljuspicama zlata koji je, kako je naveo, veoma popularan među američkim reperima.
"Alkohol je zabranjen u pojedinim zemljama, zato bezalkoholni proizvod poput našeg može da zameni bocu vina", rekao je on i dodao da limunadu pravi isključivo od šećera i prirodnih aroma.
Na evropskom tržištu flaša luksuzne limunade sa ljuspicama zlata koštaće između osam i 10 evra.