London je pretekao Tokio, Njujork i Pariz i poneo titulu grada sa najvećim prihodima od maloprodaje u 2010. godini.Najnovija studija, koja je obuhvatila 22 velike svetske šoping destinacije, koju je sproveo britanski Centar za istraživanje maloprodaje, pokazala je da je London tokom prošle godine ostvario maloprodaju od 64,2 milijarde funti (103 milijarde dolara), što ne uključuje prodaju hrane.
London je pretekao Tokio, Njujork i Pariz i poneo titulu grada sa najvećim prihodima od maloprodaje u 2010. godini.
Najnovija studija, koja je obuhvatila 22 velike svetske šoping destinacije, koju je sproveo britanski Centar za istraživanje maloprodaje, pokazala je da je London tokom prošle godine ostvario maloprodaju od 64,2 milijarde funti (103 milijarde dolara), što ne uključuje prodaju hrane.
"Čini se da je ključ uspeha Londona u kvalitetu i kvantitetu prodavnica u britanskoj prestonici, u kombinaciji sa ogromnim brojem turista koji posećuju taj grad", izjavio je direktor marketinga sajta "Kelku", Kris Simpson.
U Londonu se nalazi ukupno 26.000 radnji u kojima se nudi 138 od 250 vodećih svetskih maloprodajnih brendova, prema proseku od 90 brendova u ostalim gradovima obuhvaćenim istraživanjem.
Glavni grad Britanije godišnje posećuje 14,1 milion stranih turista, što je oko četiri miliona više od njegovog najbližeg rivala.
Drugi na listi gradova sa najvećim primanjima od maloprodaje, ne računajući hranu, prošle godine je bio Tokio sa prihodima od 61,4 milijarde funti, a slede Njujork sa 47 milijardi funti i Pariz sa 46,6 milijardi funti.