Luvr i Nintendo prave umetničku dečiju igricu

Bez autora
Dec 15 2011

U nastojanju da pospeši svoju digitalizaciju, Muzej Luvr u Parizu udružio je snage sa japanskom firmom Nintendo na izradi 3D konzola, pomoću kojih će posetioci moći da bolje upoznaju njegove brojne umetničke kolekcije. Čuveni muzej će od marta iduće godine početi postepeno da zamenjuje audio-vodiče, koje koristi svega četiri odsto od 8,5 miliona posetilaca, koliko ih godišnje prođe kroz njegove galerije, džepnim konzolama 3DS.Oni su prvi muzej na svetu koji se odlučio na ovaj korak. Japanski gigant Nintendo će, u okviru partnerstva sa muzejom, isporučiti Luvru 5.000 konzola najnovije generacije koje pružaju 3D doživljaj bez upotrebe specijalnih naočara.

Luvr i Nintendo prave umetničku dečiju igricuU nastojanju da pospeši svoju digitalizaciju, Muzej Luvr u Parizu udružio je snage sa japanskom firmom Nintendo na izradi 3D konzola, pomoću kojih će posetioci moći da bolje upoznaju njegove brojne umetničke kolekcije.

Čuveni muzej će od marta iduće godine početi postepeno da zamenjuje audio-vodiče, koje koristi svega četiri odsto od 8,5 miliona posetilaca, koliko ih godišnje prođe kroz njegove galerije, džepnim konzolama 3DS.

"Mi smo prvi muzej na svetu koji se odlučio na ovaj korak", kazala je u izjavi za AFP Anjes Alfandari, šef multimedijalne službe Luvra.

Japanski gigant Nintendo će, u okviru partnerstva sa muzejom, isporučiti Luvru 5.000 konzola najnovije generacije koje pružaju 3D doživljaj bez upotrebe specijalnih naočara.

Posetioci će pomoću njih moći da se lociraju u muzeju, izaberu tematske posete, uključujući i one specijalno namenjene deci i da slušaju o izloženim delima na hiljade snimljenih komentara na sedam jezika.

Luvr je nedavno obnovio svoju veb stranicu, koja je četvrta najposećenija na svetu, posle vebsajta njujorškog Metropolitena i Muzeja moderne umetnosti i londonske Tejt galerije.

U pripremi je i nova generacija smartfona, kao i nove aplikacije za ajpede, a u narednim mesecima korisnici mobilnih telefona će preuzimanjem sadržaja moći da unapred planiraju svoju posetu muzeju.

"Digitalni razvoj postao je strateško pitanje za muzeje", kazao je direktor Luvra Anri Loaret.

"Ljudi su promenili navike, ali to nam pruža veliku šansu da proširimo teritoriju muzeja i uspostavimo trajan odnos sa posetiocima", dodao je on.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik