“Microsoft” želi da razvija svoju društvenu mrežu, pa će na osnovu toga izdvojiti 1,2 milijarde dolara za kupovinu kompanije “Yammer”, poznate kao “Facebook” za profesionalce. “Yammer” je malo poznat široj javnosti. Formiran je 2008. godine, kao društvena mreža namenjena zaposlenima u kompanijama.Ova profesionalna društvena mreža počiva na mešovitom modelu, odnosno postoji ponuda koja je besplatna i ona koja se plaća.
“Microsoft” želi da razvija svoju društvenu mrežu, pa će na osnovu toga izdvojiti 1,2 milijarde dolara za kupovinu kompanije “Yammer”, poznate kao “Facebook” za profesionalce.
“Yammer” je malo poznat široj javnosti. Formiran je 2008. godine, kao društvena mreža namenjena zaposlenima u kompanijama.
Ova profesionalna društvena mreža počiva na mešovitom modelu, odnosno postoji ponuda koja je besplatna i ona koja se plaća.
Među njenim najpoznatijim korisnicima su “Ford” i “eBay”.