"Microsoft" je pokrenuo u SAD i Velikoj Britaniji promotivnu kampanju svog softvera za glasovnu komunikaciju preko Interneta "Skype" - "Vreme je za Skype". Sačinjen pre svega kao komunikacioni softver, "Skype" ipak mora da se suoči sa konkurencijom društvenih mreža kao što su "Facebook" ili "Twitter".Cilj je zato da se afirmišu realne mogućnosti koje nudi taj softver kroz reklame gde se vrši poređenje sa konkurentskim rešenjima.
"Microsoft" je pokrenuo u SAD i Velikoj Britaniji promotivnu kampanju svog softvera za glasovnu komunikaciju preko Interneta "Skype" - "Vreme je za Skype", objavljeno je danas na veb sajtu "clubic.com".
Sačinjen pre svega kao komunikacioni softver, "Skype" ipak mora da se suoči sa konkurencijom društvenih mreža kao što su "Facebook" ili "Twitter".
Cilj je zato da se afirmišu realne mogućnosti koje nudi taj softver kroz reklame gde se vrši poređenje sa konkurentskim rešenjima.
"Skype" se tako predstavlja kao kompletnija komunikaciona usluga u odnosu na primer na slanje SMS-ova, objavljivanja poruka od 140 karaktera ili napisa po "zidu" društvene mreže "Facebook".