„Bugati Vejron 16.4 super sport” više nije najskuplji automobil na svetu. Tu titulu mu je preoteo novi „lamborgini sesto elemento” koji košta neverovatnih 2,9 miliona dolara. Cena novog „lamborginija” je za 280.000 veća od „bugatijevog” pulena a biće ih proizvedeno samo 20.Koncept je premijerno predstavljen na prošlom Salonu u Parizu. I produkcijski model bi trebalo, poput koncepta, da teži manje od 1.000 kilograma. Pokreće ga 5,2-litarski V10 motor sa 600 konjskih snaga, a do „stotke” ubrzava za 2,5 sekunde.
„Bugati Vejron 16.4 super sport” više nije najskuplji automobil na svetu. Tu titulu mu je preoteo novi „lamborgini sesto elemento” koji košta neverovatnih 2,9 miliona dolara.
Cena novog „lamborginija” je za 280.000 veća od „bugatijevog” pulena a biće ih proizvedeno samo 20.
Koncept je premijerno predstavljen na prošlom Salonu u Parizu. I produkcijski model bi trebalo, poput koncepta, da teži manje od 1.000 kilograma.
Pokreće ga 5,2-litarski V10 motor sa 600 konjskih snaga, a do „stotke” ubrzava za 2,5 sekunde.
Potencijalni kupci „sesto elementa” ga neće moći voziti po običnim putevima već samo na stazi.