„Porše“ je posle najsnažnijeg i najbržeg dobio i najsporijeg i najlakšeg predstavnika, model „ferdinand GT3 RS“. Takođe, u pitanju je i „najzeleniji“ ikada napravljeni „porše“. Naravno, u pitanju je vizija jednog umetnika koji je napravio superautomobil od kartona, izolir-trake i alu-folije, čija je težina samo 100 kilograma.Da budemo precizniji, radi se o modifikovanom biciklu na koji je postavljena kartonska karoserija po uzoru na „porše 911“. Motor „ferdinanda GT3 RS“ razvija jednu „ljudsku snagu“, a maksimalna brzina zavisi od vozača koji okreće pedale.
„Porše“ je posle najsnažnijeg i najbržeg dobio i najsporijeg i najlakšeg predstavnika, model „ferdinand GT3 RS“. Takođe, u pitanju je i „najzeleniji“ ikada napravljeni „porše“.
Naravno, u pitanju je vizija jednog umetnika koji je napravio superautomobil od kartona, izolir-trake i alu-folije, čija je težina samo 100 kilograma. Da budemo precizniji, radi se o modifikovanom biciklu na koji je postavljena kartonska karoserija po uzoru na „porše 911“. Motor „ferdinanda GT3 RS“ razvija jednu „ljudsku snagu“, a maksimalna brzina zavisi od vozača koji okreće pedale.
U izgradnji nije korišćen nijedan originalni deo „Poršea“, tako da „ferdinand“, bar na papiru od kojeg je i napravljen, ne može da ponese ime slavnog nemačkog proizvođača.