Istraživanje sprovedeno u sedam škola širom Evrope, pokazalo je da nastavna pomagala s 3D tehnologijom poboljšavaju koncentraciju. Studiju su sproveli naučnici „Internacionalne istraživačke agencije“, među 740 učenika u školama u Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Holandiji, Turskoj, Velikoj Britaniji i Švedskoj.Učenici su testirani pre i posle nastave biologije, tokom koje su učili o telesnim funkcijama. Njihovi rezultati upoređivani su sa kontrolnom grupom, koja je koristila samo tradicionalne metode podučavanja.
Istraživanje sprovedeno u sedam škola širom Evrope, pokazalo je da nastavna pomagala s 3D tehnologijom poboljšavaju koncentraciju.
Studiju su sproveli naučnici „Internacionalne istraživačke agencije“, među 740 učenika u školama u Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Holandiji, Turskoj, Velikoj Britaniji i Švedskoj.
Učenici su testirani pre i posle nastave biologije, tokom koje su učili o telesnim funkcijama. Njihovi rezultati upoređivani su sa kontrolnom grupom, koja je koristila samo tradicionalne metode podučavanja. U proseku, 86 posto učenika u razredima opremljenim 3D tehnologijom imalo je bolje rezultate na testovima u odnosu na učenike u klasičnim razredima. Korišćena su pomagala, poput 3D projektora, 3D naočara i slično.
Tehnologija je, čini se, najviše delovala na privlačenje pažnje - u 3D razredima nastavu je s pažnjom pratilo 92 posto učenika, a u klasičnim samo 46 posto.
Povećao se i broj pitanja upućenih učiteljima, a javljala su se čak i deca koja to inače ne rade.