Automobili na električni pogon nanose veću štetu životnoj sredini nego što se to ranije smatralo. Savremeni benzinski automobilski motori mogu da snize emisiju gasova sa efektom staklene bašte za 25 odsto, dok električni motori smanjuju zagađenja za samo šest procenata, tvrde nemački eksperti.Smanjenje negativnog delovanja na životnu sredinu korišćenjem elektromobila je moguće samo u slučaju da se neophodne dodatne količine električne energije obezbede iz obnovljivih izvora.
Automobili na električni pogon nanose veću štetu životnoj sredini nego što se to ranije smatralo, smatraju eksperti Ekološkog instituta u Frajburgu smatraju.
Savremeni benzinski automobilski motori mogu da snize emisiju gasova sa efektom staklene bašte za 25 odsto, dok električni motori smanjuju zagađenja za samo šest procenata, tvrde nemački eksperti.
Smanjenje negativnog delovanja na životnu sredinu korišćenjem elektromobila je moguće samo u slučaju da se neophodne dodatne količine električne energije obezbede iz obnovljivih izvora.
Nemački eksperti smatraju da su visoki troškovi električne energije najveći problem za masovniji prelazak na elektromobile.
Planovi nemacke vlade na povećanju broja električnih automobila mogli bi da imaju još negativnije posledice po klimu, zaključili su eksperti Ekološkog instituta u Frajburgu, koji su obavili istraživanja po nalogu ministarstva životne sredine Savezne Republike Nemačke, objavio je nemački dnevnik "Tagescajtung".
Ukoliko Nemacka do 2022. godine poveća broj elektromobila na milion jedinica, transportna sredstva će smanjiti emisiju gasova sa efektom staklene bašte za šest odsto. Nemački ekolozi su međutim uvereni da bi akcenat na primeni efikasnijih benzinskih motora rezultirao smanjenjem emisije od 25 procenata.