Poznati pretraživač "Gugl" juče je pokrenuo novu društvenu mrežu "Gugl+" "(Google+), koja je sada dostupna samo maloj grupi ljudi koji je testiraju, a što je poslednji u nizu pokušaja da se u toj oblasti preuzme primat od "Fejsbuka", koji ima više od 500 miliona korisnika.Predstavnici "Gugla" tvrde da njihov novi servis drastično menja paradigmu društvenog umrežavanja, koju je izmislio "Fejsbuk", u kojoj ne postoji način definisanja različitih tipova prijateljstava i razmene informacija.
Poznati pretraživač "Gugl" juče je pokrenuo novu društvenu mrežu "Gugl+" "(Google+), koja je sada dostupna samo maloj grupi ljudi koji je testiraju, a što je poslednji u nizu pokušaja da se u toj oblasti preuzme primat od "Fejsbuka", koji ima više od 500 miliona korisnika.
Predstavnici "Gugla" tvrde da njihov novi servis drastično menja paradigmu društvenog umrežavanja, koju je izmislio "Fejsbuk", u kojoj ne postoji način definisanja različitih tipova prijateljstava i razmene informacija, prenele su agencije.
"Gugl+" je strukturisan na sličan način kao i "Fejsbuk", ali suštinska razlika je u tome što su prijatelji ili kontakti korisnika grupisani u vrlo specifične krugove po njegovog izboru.
Internet stranica "Gugl+" omobućava korisnicima da razmenjuju fotografije, poruke i komentare, ali i integriše mape firmi i prikaze.
Međutim, pojedini analitičari ističu da je "Gugl" jednostavno samo reprodukovao funkcije "Fejsbuka", uz dodatak razgovora putem video-kamere.
"Gugl" je u proteklih nekoliko godinu dana više puta pokušao da uvede konkurenciju "Fejsbuku".
Međutim, svi prethodni napori, uz "Gugl vejv" i "Gugl baz", nisu privukli pažnju korisnika.