Novi Opel Adam inspiriše mlade umetnike

Bez autora
Aug 01 2012

Spreman za tržišno lansiranje potpuno novog, urbanog, šik automobila – Adama, Opel je sklopio ekskluzivne ugovore o saradnji sa nekoliko avangardnih umetnika, uključujući "Julien Simshäuser", "Totally Enormous Extinct Dinosaurs" i "Invernomuto".Ova saradnja je dokumentovana na "Adam&You" mikrosajtu gde korisnici mogu da pristupe fotografijama, kao i video materijalu i da pogledaju šta se dešavalo iza scena i kako je Adam kreiran.

Novi Opel Adam inspiriše mlade umetnikeSpreman za tržišno lansiranje potpuno novog, urbanog, šik automobila – Adama, Opel je sklopio ekskluzivne ugovore o saradnji sa nekoliko avangardnih umetnika, uključujući "Julien Simshäuser", "Totally Enormous Extinct Dinosaurs" i "Invernomuto".

Ova saradnja je dokumentovana na "Adam&You" mikrosajtu gde korisnici mogu da pristupe fotografijama, kao i video materijalu i da pogledaju šta se dešavalo iza scena i kako je Adam kreiran.

Opelov direktor marketinga, Tomas Kaetano je rekao da su svi u kompaniji oduševljeni saradnjom sa ovim talentovanim, mladim, avangardnim umetnicima na lansiranju šik gradskog automobila, Opel Adama. Osim tradicionalnog nemačkog inženjerskog rada, uložena je velika kreativnost u razvoj Adama kako bi se obezbedio najviši stepen personalizacije. Ova kreativnost i individualnost se ogledaju u radu umetnika, dodao je Kaetano.

Na početku saradnje, umetnici su dobili ekskluzivnu mogućnost da se ušunjaju iza scene i "bace pogled" na Adama, mnogo pre nego što su objavljene prve fotografije. Svakog od njih je Opel Adam inspirisao na poseban način. Rezultat toga su tri veoma različita projekta što je u potpunosti u skladu sa duhom trovratnog četvoroseda. Automobil, takođe, nudi tri različita ambijenta, JAM, GLAM i SLAM i može se personalizovati kao ni jedno drugo vozilo na tržištu.

Od dinosaurusa do superheroja

Julien Simshauser je istakao da je impresioniran velikodušnom unutrašnjošću Opel Adama. Ovaj umetnik je dizajnirao pravi digitalni svet, neku vrstu interaktivnog čuda sa apstraktnim oblicima. "Baš kao što ja mogu da povežem svoj smartphone sa Opel Adamom, posetioci mogu da se povežu sa mojim instalacijama, a sve je uslovljeno njihovim komandama", objasnio je Simshauser. Simshauser, koji je 2009. proglašen za "Digitalnog umetnika godine", zasniva svoje radove na odnosu između prirode i tehnologije, dok razmišlja šta znači biti sve više zavisan od društvenih mreža.

Orlando Higginbottom je veoma prepoznatljiv po svojim šarenim kapama i T-Rex kostimima. Ovaj muzički producent i DJ fokusiran je na temu boja i mogućnosti za personalizaciju. Rezultat toga je bogat i živopisan video spot koji prati "American Dream Part II". Soundtrack sa njegovog nedavno objavljenog debi albuma "Trouble" je britanski BBC Radio 1 nazvao "The hottest record in the world", čak i pre nego što je objavljen video spot. "Uvek sam mislio da je strašno dosadno da svi vozimo jedan od 15 modela automobila kod kojih sve boje izgledaju prilično slično, ali Opel Adam je osvežavajuće drugačiji", istakao je Higginbottom.

Umetnički duo "Invernomuto", koji se sastoji od Simone Bertuzzi i Simone Trabucchi, je inspirisan muževnim i mišićavim dizajnom Adama. "Opel Adam je očigledno mišićav auto, ali mi smo takođe želele da prikažemo i njegove elegantne konture", objašnjavaju dve dame. Njihov video pokazuje tipičnog superheroja: tonu mišića u uskoj odeći i sa maskom na licu, koji provodi noć na trkačkoj stazi, gde se razmeće svojom snagom. Ovo je tipično za "Invernomuto" koji su svoje ime stvorili na često apsurdnom i ponekad zagonetnom smislu za humor.

Novi Opel Adam će imati svoju svetsku premijeru na salonu automobila u Parizu u periodu od 29. septembra do 14. oktobra 2012. godine. Prvi primerci urbanog, šik automobila će se naći u autosalonima u januaru 2013. godine.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik