Prema anketi sprovedenoj među 300 kompanija u najvećim kineskim gradovima, polovina zaposlenih se nada da će internet kancelarije postati nova normalnost.
U Kini se beleži veliki rast potražnje za internet uslugama, kako zbog pandemije koronavirusa sve više ljudi koristi digitalne servise za rad, učenje i zabavu.
Aplikacije za sastanke putem interneta procvetale su u Kini - Zum, Vičet vork i Tensent miting, zabeležili su ogroman rast broja korisnika poslednjih meseci. Širom Kine od februara su ljudi kancelarije preselili u svoje domove, kako bi sprečili propadanje firmi i sačuvali radna mesta.
„Milioni kompanija koriste Vičet vork i desetine miliona zaposlenih komunicira putem našeg programa, što je trostruko više u odnosu na prošlu godinu“, navodi He Đing, direktor u tehnološkoj kompaniji „Tensent“.
Kako se približava sezona prijemnih ispita, raste i nervoza među malim i velikim maturantima. Platforme za učenje putem interneta prilagodile su svoje mogućnosti, kako bi nastavnici putem video poziva mogli da procene znanje đaka. Ipak najuspešnija priča je ona o internet prodaji.
Promocija uz pomoć ljudi popularnih na društvenim medijima, koja je zamenila prave prodavnice, postala je najveći pobednik globalne ekonomske promene. Ovakvo reklamiranje privuklo je i prvoklasne TV zvezde, sportiste i druge poznata lica.
„Kada uticajni ljudi na društvenim mrežama reklamiraju robu putem aplikacija za video-prenose, to pomaže našim markama i prodavcima da prošire svoje kanale prodaje“, napominje Li Žuji, direktor tržnog centra „Čaojang džoj siti“ u Pekingu.
U Kini se postepeno otvaraju vrata poslovnih zgrada, škola i tržnih centara, ali internet svet se pokazao, ne samo značajnim, već neophodnim u svakom pogledu života.
Kako Kina prednjači u upotrebi i razvoju 5G mreže, virtuelne realnosti i veštačke inteligencije, budućnost možda stigne pre nego što smo mislili.