Dva kanadska penzijska fonda nameravaju da plate 2,1 milijarde funti (3,4 milijarde dolara) za pravo upravljanja železničkom prugom velikih brzina zimeđu Londona i tunela ispod La Manša. Britanska vlada je danas saopstila da su se dva fonda udružila da dobiju pravo da 30 godina koriste 109 kilometara dugu prugu.Vlada će ostati vlasnik pruge, pripadajuće infrastrukture i zemljišta. Imaoci franšize će dobijati naknadu od železničkih kompanija koje koriste prugu. Sada je glavni korisnik Eurostar koji vozi do Pariza i Brisela. Nemački Dojče ban je takođe pokazao zanimanje da otvori liniju brzih vozova od Nemačke do Londona.
Dva kanadska penzijska fonda nameravaju da plate 2,1 milijarde funti (3,4 milijarde dolara) za pravo upravljanja železničkom prugom velikih brzina zimeđu Londona i tunela ispod La Manša.
Britanska vlada je danas saopstila da su se dva fonda udružila da dobiju pravo da 30 godina koriste 109 kilometara dugu prugu.
Vlada će ostati vlasnik pruge, pripadajuće infrastrukture i zemljišta.
Imaoci franšize će dobijati naknadu od železničkih kompanija koje koriste prugu. Sada je glavni korisnik Eurostar koji vozi do Pariza i Brisela. Nemački Dojče ban je takođe pokazao zanimanje da otvori liniju brzih vozova od Nemačke do Londona.