Putnici sve češće propuštaju letove zato što se suviše zadrže u kupovini na aerodromima. Tri od pet putnika kupuje u duty free prodavnicama pokazalo je istraživanje kompanije NCR Corporation. Čak 15 odsto njih reklo je da je umalo propustilo let zato što se u šopingu zadržalo duže nego što je trebalo, dok je dva odsto zaista i zakasnilo na poletanje.Na osnovu odgovora 1.000 britanskih potrošača, istraživanje je pokazalo da od onih koji kupuju na aerodromima 21 odsto uzima luksuzne namirnice ili odeću, 65 odsto se opredeljuje za knjige, novine ili magazine, a 60 odsto hranu i piće.
Putnici sve češće propuštaju letove zato što se suviše zadrže u kupovini na aerodromima, pokazalo je nedavno istraživanje.
Tri od pet putnika kupuje u duty free prodavnicama pokazalo je istraživanje kompanije NCR Corporation. Čak 15 odsto njih reklo je da je umalo propustilo let zato što se u šopingu zadržalo duže nego što je trebalo, dok je dva odsto zaista i zakasnilo na poletanje.
Na osnovu odgovora 1.000 britanskih potrošača, istraživanje je pokazalo da od onih koji kupuju na aerodromima 21 odsto uzima luksuzne namirnice ili odeću, 65 odsto se opredeljuje za knjige, novine ili magazine, a 60 odsto hranu i piće.
Uprkos tome što je potrebno doći na aerodrom dva sata pre poletanja, kupci na aerodrom dolaze i ranije. Samo 34 odsto putnika kaže da nema vremena za kupovinu na aerodromu.
Da li vi kupujete u duty free prodavnicama?