Zaposleni koji pročitaju knjigu i predstave je drugim članovima kluba nagrađuje novčanom nagradom koja se udvostručuje sa sledećom pročitanom knjigom.
Direktor i suvlasnik kompanije Vanoncini iz Italije, koja se bavi održivom gradnjom, odlučio je da nagradi radnike koji čitaju knjige vaučerom u vrednosti od 100 evra.
Preduzetnik Danilo Dada osnovao je čitalački klub radnika-zidara koji je otvoren za svih 90 zaposlenih, piše manager.ba.
One među njima koji pročitaju knjigu i predstave je drugim članovima kluba nagrađuje novčanom nagradom koja se udvostručuje sa sledećom pročitanom knjigom.
- Očekivao sam uspeh, ali ovoliki interes prevazilazi moja očekivanja. Početkom godine podelio sam listu od 60 naslova koje je moguće odabrati. To su uglavnom knjige iz našeg sektora, o timskom radu ili ličnom razvoju. Ali svako može da predloži i predstavi knjigu po svojoj volji, kaže Dada.
Prema riječima direktora, poticajni aspekt prezentacije je vježbanje javnog nastupa, kako bi zaposleni nadišli anksioznost i povećali samopouzdanje i samopoštovanje.
- Na kraju prezentacije, kao priznanje, nalazi se vaučer u vrijednosti od 100 eura, koji se uvećava ako je izabrana knjiga na engleskom jeziku i koji se udvostručuje za sljedeće prezentacije kojim se dijelom pokrivaju troškovi kupovine prve, a zatim i potiče kupovina druge knjige, kaže Dada.
Razvoj zaposlenih ključan
Na ideju za otvaranje čitateljskog kluba, kako kaže, došao je jer je i sam pasionirani čitatelj od malena i da je na ovaj način želio da doprinese kulturnom razvoju, ali i profesionalnom napretku svojih zaposlenih.
Ovo nije prva inicijativa u okviru kompanije koja ima za cilj kulturni i profesionalni razvoj.
Prije nekoliko godina stvorena je interna akademija koja se bavi aspektima upravljanja, marketinga i financijskog upravljanja, prenosi BIZLife.
Rast i u godini pandemije
Tijekom 2020. godine, uprkos razornom uticaju pandemije na ekonomiju, kompanija je zabilježila rast od 10 posto u odnosu na prethodnu. Godišnji bilans zaključen je sa prometom od 28 milijuna eura.
- Koronavirus nas je izbacio iz zone komfora, naučio nas je važnosti ljudskih odnosa, drugačijem pristupu tehnologiji, da osluškujemo osobne potrebe. Moramo naučiti vrijednost dijeljenja vještine sa kolegama. Siguran sam da je rast kompanije rezultat onoga što smo naučili, također u pogledu elastičnosti i povjerenja u nečiji potencijal, naglašava Dada.