Slušalice kao modni detalj

Bez autora
Jan 08 2012

Kada se iPod prvi put pojavio pre 10 godina, male bele bubice koje su išle u pakovanju sa uređajem postale su simbol slušanja muzike u pokretu. Stvari su se u međuvremenu promenile.Sve je više ljudi koji radi imidža kupuju skupe slušalice poznatih brendova, a pomodarci, uvek korak ispred drugih, biraju redizajnirane verzije velikih slušalica koje su bile popularne pre više decenija. Velike slušalice su bile u trendu tokom 70-ih i 80-ih godina u vreme kada je hip-hop počeo da se pojavljuje kao žanr.

Slušalice kao modni detaljKada se iPod prvi put pojavio pre 10 godina, male bele bubice koje su išle u pakovanju sa uređajem postale su simbol slušanja muzike u pokretu.

Stvari su se u međuvremenu promenile. Sve je više ljudi koji radi imidža kupuju skupe slušalice poznatih brendova, a pomodarci, uvek korak ispred drugih, biraju redizajnirane verzije velikih slušalica koje su bile popularne pre više decenija.

Velike slušalice su bile u trendu tokom 70-ih i 80-ih godina u vreme kada je hip-hop počeo da se pojavljuje kao žanr.

Njihovom povratku pomogle su iz zvezde poput Lejdi Gage, Džastina Bibera, Fifti Senta, Kvinsija Džonsa i Ludakrisa kojireklamiraju slušalice nekih od najpoznatijih brendova.

Legendarni američki reper Dr Dre, koji je producirao hitove Eminema i Meri Džej Blajdž, kaže da ga vređa kada vidi ljude da slušaju muziku pomoću bubica u ušima.

"To je kao da mi neko zabada nož u srce. U studiju naporno radimo kako bi zvuk bio što bolji, a onda ljudi šetaju okolo slušajući muziku na tim jeftinim belim slušalicama. To je smešno", kaže on.

Razlog što mnogi ostaju na bubicama koje dobijaju uz uređaj je možda i taj što za dobre slušalice treba izdvojiti između 100 i500 dolara.

"Većina ljudi čak nikada nije čula kako njihov iPod zaista zvuči", kaže predstavnik Monstera, jedne od vodećih kompanija za proizvodnju slušalica.

Istraživanja pokazuju da većina ljudi koja sluša muziku na MP3 uređajima poseduje po nekoliko pari slušalica različite namene.

Proizvođači nastoje da odgovore ovoj potrebi, tako da diversifikuju što je više moguće svoju ponudu. Ne samo da žele da slušaocima omoguće što bolji zvuk, već se trude da njihovi proizvodi imaju što lepši, privlačniji dizajn.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik