Nakon SAD-a, japanski elektronski gigant "Soni" (Sony) lansira svoj uslugu "videa na zahtev" (VOD) - "Kriositi" (Qriocity) i na evropskom tržištu kako bi odgovorio na sve veći broj TV aparatura povezanih sa Internetom. U "Soniju" se nadaju da će na taj način moći da konkurišu "Guglu" i "Eplu" koji su već napravili prodor na VOD tržište.Radi se o VOD usluzi, relativno jednostavnoj za korišćenje, koja omogućava pregled multimedijskih sadržaja koji se nalaze u prodaji. Da bi pristupio usluzi, dovoljno je da korisnik klinke na ikonicu "Kriositi" na bilo kom proizvodu poslednje generacije marke "Soni".
Nakon SAD-a, japanski elektronski gigant "Soni" (Sony) lansira svoj uslugu "videa na zahtev" (VOD) - "Kriositi" (Qriocity) i na evropskom tržištu kako bi odgovorio na sve veći broj TV aparatura povezanih sa Internetom, preneli su francuski elektronski mediji.
U "Soniju" se nadaju da će na taj način moći da konkurišu "Guglu" i "Eplu" koji su već napravili prodor na VOD tržište.
Radi se o VOD usluzi, relativno jednostavnoj za korišćenje, koja omogućava pregled multimedijskih sadržaja koji se nalaze u prodaji.
Da bi pristupio usluzi, dovoljno je da korisnik klinke na ikonicu "Kriositi" na bilo kom proizvodu poslednje generacije marke "Soni".
U "Sonijevoj" ponudi su filmovi (kako klasični, tako i "blokbasteri") i TV serije.
Čim se pošalje porudžbina, veb korisnik ima na raspolaganje 14 dana da odgleda film ili seriju, a tokom 48 sati nakon prvog gledanja sadržaja, korisnik ima mogućnost da ga gleda koliko hoće puta.
Ti multimedijski sadržaji će se prodavati po ceni između 2,99 i 3,99 evra za standardnu rezoluciju i između 3,99 i 4,99 evra za visoku rezoluciju (HD).
Da bi usluga mogla da se koristi, potrebno je imati "Sonijevu" opremu priključenu na internet.