Japanski proizvđač konkurenciji možda ne može da “doskoči” naprednim uređajima, ali zato ima takmičara kojeg niko drugi nema – telefon od zlata. Poslednji pokušaj “lksuziranja” mobilnog telefona, a da ga je odradio samostalno neki proizvođač, videli smo kod Nokije.Kompanija je korisnicima uporno pokušavala da nametne svoju liniju luksuznih modela pod brojem 8000 i kasnije, ali joj ni zlatno odelo nije pomoglo. U Srbiji se, recimo model 8800 prodavao za 100.000 dinara uz naajskuplju mesečnu pretplatu, a uspeh koji je on ostvario je marginalan.
Japanski proizvđač konkurenciji možda ne može da “doskoči” naprednim uređajima, ali zato ima takmičara kojeg niko drugi nema – telefon od zlata!
Poslednji pokušaj “lksuziranja” mobilnog telefona, a da ga je odradio samostalno neki proizvođač, videli smo kod Nokije. Kompanija je korisnicima uporno pokušavala da nametne svoju liniju luksuznih modela pod brojem 8000 i kasnije, ali joj ni zlatno odelo nije pomoglo. U Srbiji se, recimo model 8800 prodavao za 100.000 dinara uz naajskuplju mesečnu pretplatu, a uspeh koji je on ostvario je marginalan.
Sony je sada, nakon dugo razmišljanja, ipak rešio da tržištu ponudi svoj zlatni Xperia P model, upakovan u izuzetno i potpuno nesvakidašnje prodajno pakovanje – u staklo!
Telefon izrađen od posebnog, iz jednog dela izlivenog kućišta od metala presvučen je 24-karatnom oplatom od zlata, otpornom na grebanje i skidanje. Sony Xperia P gold proizveden je u samo 15 primeraka i predstavlja eksperiment kompanije, od kojeg će zavisiti novi modeli od luksuznih materijala u budućnosti.
Promocija Xperia P gold vrši se samo na zvaničnoj Facebook stranici Sonyja, i to isključivo za region Skandinavije. Telefon se ne može kupiti u slobodnoj prodaji, niti naručiti i biće besplatno podeljen najboljim Facebook takmičarima na Sony konkursu koji je u toku.
Specifikacije i mogućnosti telefona, sem posebnog pakovanja i izgleda ostaju nepromenjene.