Do pojave društvene mreže “Facebook”, “Myspace” je suvereno vladao internetom. Ipak revolucionarni potez Marka Zukerberga čelnici “Myspace-a” nisu ozbiljno shvatali što ih je dovelo do drastičnog gubitka posetilaca, što se može videti na primeru korisnika u Velikoj Britaniji gde je pre sedam godina bilo 100 miliona članova “Myspace-a”, a sada ih ima tek 3,3 miliona.Vođeni krilaticom “ako ne možeš da ih pobediš, pridruži im se”, čelni ljudi “Myspace-a” su odlučili da se udruže sa najvećim konkurentom “Facebook-om” u novom servisu nazvanom “MashUp”.
Do pojave društvene mreže “Facebook”, “Myspace” je suvereno vladao internetom.
Ipak revolucionarni potez Marka Zukerberga čelnici “Myspace-a” nisu ozbiljno shvatali što ih je dovelo do drastičnog gubitka posetilaca, što se može videti na primeru korisnika u Velikoj Britaniji gde je pre sedam godina bilo 100 miliona članova “Myspace-a”, a sada ih ima tek 3,3 miliona.
Vođeni krilaticom “ako ne možeš da ih pobediš, pridruži im se”, čelni ljudi “Myspace-a” su odlučili da se udruže sa najvećim konkurentom “Facebook-om” u novom servisu nazvanom “MashUp”.
Ova opcija će omogućavati korisniku da se uloguje na “Myspace” putem svog “Facebook” naloga, i obrnuto. To će nekada najvećoj društvenoj mreži doneti potencionalno 600 miliona novih korisnika sa “Facebook-a”.
Kada se ulogujete na “Myspace” pod “Facebook” nalogom, svi vaši “lajkovi” će se preseliti sa vama.
Na “Myspace” profilu će se popuniti polje “interesovanja” upravo prema vašim “Like-ovima” što će omogućiti ovoj društvenoj mreži da vam predstavi proizvode, muziku i filmove za koje smatra da će vas interesovati.
Najveću promenu pretrpeće servis “Myspace” u kojem će biti intergrisano dugme “Like” sa “Facebook-a”.