Ako na ulicama kineskih gradova vidite četiri ferarija, verujte da bar jedan vozi žena. Svaki četvrti kupac ovog sportskog luksuznog automobila u Kini je žena.
Automobili marke „ferari“ izgledaju sve lepše, a neki od dizajnera i prodavaca ovog luksuznog brenda ističu da je razlog i to što ferari vozi sve više žena. Na kineskom tržištu „ferari“ je napravio prekretnicu, jer četvrtina proizvedenih automobila odlazi u tu zemlju.
Prema statistikama, najviše žena „ferari” vozi u Kini. Tako je ova država postala najveće tržište za proizvođače skupih italijanskih sportskih luksuznih automobila.
Prema statistikama u ostalim delovima sveta, „ferari” uglavnom kupuju muškarci.
Šef Ferarija u salonu automobila u Pekingu Amadeo Felisa istakao je da je prosečna starost kupaca „ferarija“ u Kini za oko 10 godina niža nego u Evropi. U Kini ima mnogo žena koje vode kompanije, uspešne su imaju novca i mogu sebi da priušte „ferari“. Kina je novo rastuće tržište.
Tajvan i Hongkong su tokom prethodne godine kupili 1.600 automobila „ferari“.
Kina je globalno mesto broj dva za milijardere – iza Sjedinjenih Država, a Kineskinje se mogu naći na listi najbogatijih žena u Aziji.