Društvena veb mreža za slanje kratkih poruka - "Tviter" najavila je danas da lansira novu uslugu, "Tviter analitiks", koja omogućava analizu "tvitova" na nalozima korisnika. Tu uslugu trenutno testira ograničena grupa "Tviterovih" korisnika.Usluga omogućava analizu statističkih podataka koji, na primer, ukazuju na "tvitove" koji su izazvali najmanje ili najviše interesovanja. Nova "Tviterova" alatka bi, pre svega, mogla da se pokaže korisnom za kompanije i određene robne marke prisutne na sajtu, kojima bi takva analiza bila putokaz da utvrde uticaj promotivnih "tvitova" na javnost.
Društvena veb mreža za slanje kratkih poruka - "Tviter" najavila je danas da lansira novu uslugu, "Tviter analitiks", koja omogućava analizu "tvitova" na nalozima korisnika.
Tu uslugu trenutno testira ograničena grupa "Tviterovih" korisnika, objavili su francuski elektronski mediji. Usluga omogućava analizu statističkih podataka koji, na primer, ukazuju na "tvitove" koji su izazvali najmanje ili najviše interesovanja.
Nova "Tviterova" alatka bi, pre svega, mogla da se pokaže korisnom za kompanije i određene robne marke prisutne na sajtu, kojima bi takva analiza bila putokaz da utvrde uticaj promotivnih "tvitova" na javnost.