Toyota i Salesforce pokrenuli su privatnu društvenu mrežu Toyota Friend za vlasnike automobila "tojota", koja će funkcionisati slično Twitteru. Japanska Toyota je u saradnji sa kompanijom Salesforce osnovala društvenu mrežu, preko koje će vozači moći da uspostave kontakt sa svojim vozilima na sličan način na koji se komunikacija odvija među korisnicima mreža Twitter i Facebook.U saopštenju Toyote i kompanije Salesforce, sa sedištem u San Francisku, objavljena je vest o međusobnoj saradnji na pokretanju privatne društvene mreže Toyota Friend za vlasnike automobila "tojota", koja će funkcionisati slično tweetovima na Twitteru.
Toyota i Salesforce pokrenuli su privatnu društvenu mrežu Toyota Friend za vlasnike automobila "tojota", koja će funkcionisati slično Twitteru.
Japanska Toyota danas je saopštila da je u saradnji sa kompanijom Salesforce osnovala društvenu mrežu, preko koje će vozači moći da uspostave kontakt sa svojim vozilima na sličan način na koji se komunikacija odvija među korisnicima mreža Twitter i Facebook.
U saopštenju Toyote i kompanije Salesforce, sa sedištem u San Francisku, objavljena je vest o međusobnoj saradnji na pokretanju privatne društvene mreže Toyota Friend za vlasnike automobila "tojota", koja će funkcionisati slično tweetovima na Twitteru, prenela je agencija AP.
Tokom predstavljanja mreže u prostorijama Toyote u Tokiju, vlasnik hibridnog modela "prijus" je putem poruke na mobilnom telefonu od svog automobila nazvanog Pre-boy primio podsetnik da bi trebalo da tokom noći napuni akumulator preko priključka za struju u kući.
Kad je vlasnik uključio automobil u utičnicu, on mu je odgovorio: "Punjenje će biti završeno do 2,15 ujutro. Da li je to u redu? Vidimo se sutra."