Posle četiri godine, došlo je vreme za redizajniranje Twittera, a promene bi trebalo da budu dostupne svim korisnicima tokom sledećih nekoliko nedelja. Servis mikroblogova i društvena mreža Twitter svakoga dana privlači u proseku oko 370.000 novih korisnika. Broj ljudi koji širom sveta "tvituju" dostigao je od 2006. godine impresivnih 160 miliona, a većina njih, oko 78 odsto, servisu pristupa preko veb sajta Twitter.com. Tim koji stoji iza Twittera sada je odlučio da redizajnira početnu stranicu, tako da će korisnicima na raspolaganju biti neke nove mogućnosti. Najveća promena je što će sadržaji sada biti prikazivani u dve kolone, tako da će u prvoj biti statusne poruke, a u drugoj detalji pojedinačnih "tvitova". Takođe, u okviru "detaljnog" prikaza pojedinačne poruke, korisnicima će automatski biti prikazivane i fotografije, video zapisi i slični sadržaji. Redizajnirane funkcije imaju potpuno novu arhitekuru koja bolje reaguje i prilagođenija je korisnicima.
Posle četiri godine, došlo je vreme za redizajniranje Twittera, a promene bi trebalo da budu dostupne svim korisnicima tokom sledećih nekoliko nedelja.
Servis mikroblogova i društvena mreža Twitter svakoga dana privlači u proseku oko 370.000 novih korisnika. Broj ljudi koji širom sveta "tvituju" dostigao je od 2006. godine impresivnih 160 miliona, a većina njih, oko 78 odsto, servisu pristupa preko veb sajta Twitter.com.
Tim koji stoji iza Twittera sada je odlučio da redizajnira početnu stranicu, tako da će korisnicima na raspolaganju biti neke nove mogućnosti.
Najveća promena je što će sadržaji sada biti prikazivani u dve kolone, tako da će u prvoj biti statusne poruke, a u drugoj detalji pojedinačnih "tvitova".
Takođe, u okviru "detaljnog" prikaza pojedinačne poruke, korisnicima će automatski biti prikazivane i fotografije, video zapisi i slični sadržaji.
Izvršni direktor Twittera Evan Vilijams je izjavio da redizajnirane funkcije imaju potpuno novu arhitekuru koja bolje reaguje i prilagođenija je korisnicima.