"Facebook" je objavio da je muzička mreža "Spotify" pridobila četiri miliona korisnika od kada se za njega čvrsto vezala, što je manje od dva meseca. "Facebook" i "Spotify" sklopili su sporazum koji omogućava korisnicima "Spotify-a" da podele automatski i u realnom vremenu ono što slušaju na društvenoj mreži "Facebook".Sporazum je omogućio i da članovi "Spotify-a" za mesec i po dana podele više od 1,5 milijardi muzičkih sadržaja, što su u proseku dve podele po članu.
"Facebook" je objavio da je muzička mreža "Spotify" pridobila četiri miliona korisnika od kada se za njega čvrsto vezala, što je manje od dva meseca, preneli su francuski elektronski mediji.
"Facebook" i "Spotify" sklopili su sporazum koji omogućava korisnicima "Spotify-a" da podele automatski i u realnom vremenu ono što slušaju na društvenoj mreži "Facebook".
Sporazum je omogućio i da članovi "Spotify-a" za mesec i po dana podele više od 1,5 milijardi muzičkih sadržaja, što su u proseku dve podele po članu.
To udruživanje je veoma profitabilno i za "Facebook", jer novi članovi "Spotify-a" moraju da imaju profil na "Facebook-u" da bi bili registrovani.
"Spotify" je, međutim, uveo i dodatak za svoj softver namenjen "Windows-u" i "Mac-u" koji omogućava privatno slušanje muzičkih sadržaja, čime je obezbeđena privatnost nezadovoljnim korisnicima koji žele mogućnost da sami slušaju muziku.