Upotreba "Guglove" opcije "+1" se, kako se procenjuje, u velikoj meri proširila poslednjih sedmica na Internetu. Ta opcija se trenutno nalazi na drugom mestu po upotrebi, iza "Fejsbukove" opcije "Volim", ali ispred "Tviterove" opcije "Tvit".Analiza BE-a, sprovedena na 10.000 Veb sajtova, pokazala je da se upotreba opcije "+ 1", uvedene pre oko četiri meseca, povećala za 33 odsto za nekoliko sedmica, tako da je njen udeo među raznim opcijama dostigao 4,5 odsto. Udeo opcije "Volim" je međutim i dalje na prvom mestu i iznosi 10,8 odsto, a "Tvita" 2,1 odsto, tako da se nalazi na trećoj poziciji.
Upotreba "Guglove" opcije "+1" se, kako se procenjuje, u velikoj meri proširila poslednjih sedmica na Internetu, pokazali su rezultati istraživanja kompanije "BrajtEx".
Ta opcija se trenutno nalazi na drugom mestu po upotrebi, iza "Fejsbukove" opcije "Volim", ali ispred "Tviterove" opcije "Tvit", preneli su danas francuski elektronski mediji.
Analiza BE-a, sprovedena na 10.000 Veb sajtova, pokazala je da se upotreba opcije "+ 1", uvedene pre oko četiri meseca, povećala za 33 odsto za nekoliko sedmica, tako da je njen udeo među raznim opcijama dostigao 4,5 odsto.
Udeo opcije "Volim" je međutim i dalje na prvom mestu i iznosi 10,8 odsto, a "Tvita" 2,1 odsto, tako da se nalazi na trećoj poziciji.