Internet je postao medij koji se svakodnevno najviše koristi, pokazalo je istraživanje „Digitalni život“, koje je sprovela francuska istraživačka kompanija „TNS Sofr“ u 46 zemalja, na 50.000 vlasnika kompjutera.Čak 61 odsto učesnika u istraživanju izjavilo je da se svakodnevno priključuje na Internet, 54 odsto gleda televiziju, 36 odsto sluša radio, a 32 odsto čita štampu. Blogovanje doživljavaju bum na tržištima u ekspanziji - ima 88 odsto kineskih internet-korisnika, dok ih u SAD ima 32 odsto.
Internet je postao medij koji se svakodnevno najviše koristi, pokazalo je istraživanje „Digitalni život“, koje je sprovela francuska istraživačka kompanija „TNS Sofr“ u 46 zemalja, na 50.000 vlasnika kompjutera.
Čak 61 odsto učesnika u istraživanju izjavilo je da se svakodnevno priključuje na Internet, 54 odsto gleda televiziju, 36 odsto sluša radio, a 32 odsto čita štampu.
Blogovanje doživljavaju bum na tržištima u ekspanziji - ima 88 odsto kineskih internet-korisnika, dok ih u SAD ima 32 odsto. Najveći korisnici društvenih mreža su Malezijci (devet sati sedmično), Rusi (8,1 sat) i Turci (7,7 sati sedmično).