Japanski "Soni" ostvario je retku pobedu nad rivalom "Eplom" na tržištu prenosivih muzičkih plejera i svojim modelom "vokmen" na domaćem tržištu nadmašio prodaju popularnog "iPod-a". "Soni" je prošlog meseca imao udeo od 47,8 odsto na japanskom tržištu muzičkih plejera, a "Epl" 44 odsto."Soni" je tokom poslednjih nekoliko godina suočen sa oštrom konkurencijom u vidu "iPod-a", te "Nintendove" konzole za igrice "vi". Ovo je prvi put da je vokmen nadmašio prodaju iPod-a na mesečnom nivou otkako je Epl 2001. godine predstavio svoj muzički plejer u Japanu.
Japanski "Soni" ostvario je retku pobedu nad rivalom "Eplom" na tržištu prenosivih muzičkih plejera i svojim modelom "vokmen" na domaćem tržištu nadmašio prodaju popularnog "iPod-a".
"Soni" je prošlog meseca imao udeo od 47,8 odsto na japanskom tržištu muzičkih plejera, a "Epl" 44 odsto, pokazuju rezultati istraživanja kompanije BCN iz Tokija.
"Soni" je tokom poslednjih nekoliko godina suočen sa oštrom konkurencijom u vidu "iPod-a", te "Nintendove" konzole za igrice "vi".
"Ovo je prvi put da je vokmen nadmašio prodaju iPod-a na mesečnom nivou otkako je Epl 2001. godine predstavio svoj muzički plejer u Japanu", izjavio je analitičar BCN-a Eidži Mori.
Ovaj rezultat odslikava oklevanje potrošača da kupe "iPod" u vreme lansiranja novog modela u Sjedinjenim Američkim Državama, smatra Mori.
"Sonijeva" strategija da tržištu ponudi proizvode po povoljnijim cenama takođe je doprinela preokretu u poslovnim rezultatima, dodao je ovaj analitičar.
"Epl" je juče predstavio novu generaciju muzičkog plejera "iPod", koji će u prvo vreme biti prodavan samo u SAD.
Pojava "vokmena" pre tri decenije izazvala je revoluciju u načinu na koji ljudi širom sveta slušaju muziku i pomogla je "Soniju" da se transformiše u globalnog elektronskog giganta.
Kompanija teško drži korak sa uspehom "Eplovih" proizvoda u poslednjih nekoliko godina. "iPod" je prodat u 100 miliona primeraka od kada se pojavio na tržištu, po čemu je najbrže prodavani muzički plejer u istoriji.