Kompanija Epl je saopštila da se više od milion korisnika prijavilo za društvenu mrežu "Ping", za samo 48 sati od njenog pokretanja. Ta muzičko-društvena mreža je namenjena korisnicima Eplovog muzičkog softvera "iTunes", čiju je novu verziju - "iTunes 10" Epl razvio i predstavio.U Eplu su naveli da se trećina korisnika koji su preuzeli "iTunes 10" istovremeno registrovala za korišćenje mreže "Ping". Jedna od najzanimljivijih opcija koje stoje na raspolaganju korisnicima "Pinga" je mogućnost da prate koju muziku u prodavnici "iTunes" slušaju ili kupuju njihovi prijatelji.
Kompanija Epl je saopštila da se više od milion korisnika prijavilo za društvenu mrežu "Ping", za samo 48 sati od njenog pokretanja.
Ta muzičko-društvena mreža je namenjena korisnicima Eplovog muzičkog softvera "iTunes", čiju je novu verziju - "iTunes 10" Epl razvio i predstavio.
U Eplu su naveli da se trećina korisnika koji su preuzeli "iTunes 10" istovremeno registrovala za korišćenje mreže "Ping".
Jedna od najzanimljivijih opcija koje stoje na raspolaganju korisnicima "Pinga" je mogućnost da prate koju muziku u prodavnici "iTunes" slušaju ili kupuju njihovi prijatelji. Oni takođe mogu da sa prijateljima razmenjuju utiske i preporuke o muzičkim numerama koje su slušali ili kupili.