Vlasnici malih pumpi se udružili

Bez autora
Jun 03 2010

Vlasnici benzinskih pumpi odlučili su da osnuju Udruženje „Benzinske stanice Srbije“ kako bi se zajedničkim snagama izborili sa konkurencijom na tržištu.Pumpadžije nikako nisu zadovoljne tretmanom koji država ima prema njima, niti ponašanjem Naftne industrije Srbije, a jedan od prvih zahteva novoformiranog Udruženja koje je juče održalo osnivačku sednicu u Privrednoj komori Srbije jeste da se ukine cenovni damping koji pravi NIS. Udruženje od Vlade traži da usvoji novu uredbu o cenama naftnih derivata, kao i da maloprodajne cene ne mogu da variraju na niže i da se pristupi postepenom povećanju učešća maloprodajne marže u ceni što bi im omogućilo veću zaradu.

Vlasnici malih pumpi se udružiliVlasnici benzinskih pumpi odlučili su da osnuju Udruženje „Benzinske stanice Srbije“ kako bi se zajedničkim snagama izborili sa konkurencijom na tržištu.

Pumpadžije nikako nisu zadovoljne tretmanom koji država ima prema njima, niti ponašanjem Naftne industrije Srbije, a jedan od prvih zahteva novoformiranog Udruženja koje je juče održalo osnivačku sednicu u Privrednoj komori Srbije jeste da se ukine cenovni damping koji pravi NIS.

- Uopšte nismo zadovoljni odnosom NIS-a. Nigde u Evropi nemate to da se dogovorite oko jedne cene, a da onda to neko ne poštuje. Privatnici u Srbiji to više neće da dozvole, a ono što mi želimo je lojalna konkurencija - rekao je predsednik UO udruženja „Benzinske stanice“ Miroslav Velicki.

Udruženje od Vlade traži da usvoji novu uredbu o cenama naftnih derivata, kao i da maloprodajne cene ne mogu da variraju na niže i da se pristupi postepenom povećanju učešća maloprodajne marže u ceni što bi im omogućilo veću zaradu. Na sednici je istaknuto i to da je benzinskim stanicama neophodna saradnja sa nekim „jakim strateškim partnerom“ čime su potvrđene ranije najave da bi neki od njih želeli da prodaju svoje pumpe nekoj većoj kompaniji ili da posluju putem franšize. Kako je na sastanku rečeno, prva želja je da strateški partner upravo bude NIS.

- Upravni odbor pripremio je i platformu za razgovore sa strateškim partnerima, koja podrazumeva redovno snabdevanje naftnim derivatima, jednake uslove za sve, obaveznost kupovine od partnera i franšizing kao oblik poslovnog vezivanja - istakao je Velicki.

Logično, prema njegovim rečima, prirodni partner privatnicima bio bi NIS, ali bi, ukoliko se sa ovom kompanijom ne bi postigao dogovor, Udruženje razgovaralo o partnerstvu i sa nekim drugim kompanijama, poput Helenik petroleuma, Lukoila, Mola, OMV-a ili Petrola.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik