Pulska Uljanik plovidba objavila je u četvrtak da u 2011. s navoza domaćih brodogradilišta očekuje dva nova broda, svakoga nosivosti pedesetak tisuća tona. Prvi je namijenjen prijevozu rasutog tereta i trebao bi biti dovršen u rujnu sljedeće godine, u izradi brodogradilišta Uljanik, dok bi drugi, namijenjen prijevozu kemikalija, trebao biti predan do kraja 2011. Taj tanker dolazi iz brodogradilišta Treći maj. Osim toga, u obavijesti objavljenoj na Zagrebačkoj burzi direktor Dragutin Pavletić najavio je isplatu drugog dijela dividende za prošlu godinu u iznosu od 18,5 kuna po dionicu, za što će to društvo izdvojiti nešto više od 10 milijuna kuna. Iako taj pulski brodar nema tolike kapacitete kao neki njegovi domaći konkurenti, Uljanik plovidba može se pohvaliti najmlađom flotom u Hrvatskoj...
Pulska Uljanik plovidba objavila je u četvrtak da u 2011. s navoza domaćih brodogradilišta očekuje dva nova broda, svakoga nosivosti pedesetak tisuća tona.
Prvi je namijenjen prijevozu rasutog tereta i trebao bi biti dovršen u rujnu sljedeće godine, u izradi brodogradilišta Uljanik, dok bi drugi, namijenjen prijevozu kemikalija, trebao biti predan do kraja 2011. Taj tanker dolazi iz brodogradilišta Treći maj.
Osim toga, u obavijesti objavljenoj na Zagrebačkoj burzi direktor Dragutin Pavletić najavio je isplatu drugog dijela dividende za prošlu godinu u iznosu od 18,5 kuna po dionicu, za što će to društvo izdvojiti nešto više od 10 milijuna kuna.
Iako taj pulski brodar nema tolike kapacitete kao neki njegovi domaći konkurenti, Uljanik plovidba može se pohvaliti najmlađom flotom u Hrvatskoj. Također, njihova konzervativna politika ugovaranja vozarina na dulje vremenske rokove utjecala je na činjenicu da Uljanik ni u kriznim godinama nije bilježio veće gubitke u poslovanju.