Rok za izgradnju deonice auto-puta na severnom kraku Koridora 10 i mosta kod Beške biće ispoštovan i 1. januara će biti završena cela deonica od Novog sada do Horgoša i od Subotice do Kelebije, a u martu 2011. godine i most kod Beške. Trenutno je to najveće gradilište u Evropi. Kišno vreme malo je usporilo radove, ali se naporno radi kako bi taj deo saobraćajnice bio pušten u promet u predviđenom roku.U poslednjih mesec dana urađena su dva raspona od po 45 kilometara na desnoj obali Dunava, kao i dva istih razmera na levoj obali. Takođe, završeni su i vhovi stubova na reci i na njima su montirane skele, a sada su u toku pripremni radovi na izradi raspona nad rekom koji će se sklopiti u jedan raspon od 210 metara.
Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je danas prilikom obilaska radova na severnom kraku Koridora 10 i mosta kod Beške, da će rok za izgradnju te deonice auto-puta biti ispoštovan i da će 1. januara biti završena cela deonica od Novog sada do Horgoša i od Subotice do Kelebije, a u martu 2011. godine i most kod Beške.
Mrkonjić je rekao da je zadovoljan dinamikom radova na tom delu Koridora 10 i ponovio da je to trenutno najveće gradilište u Evropi.
Budući generalni direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić je rekao da je kišno vreme malo usporilo radove, ali da se naporno radi kako bi taj deo saobraćajnice bio pušten u promet u predviđenom roku.
Mrkonjić je osim mosta kod Beške, obišao i radove na obilaznici kod Novog Sada i radove na 88 kilometru autoputa, a "Y krak" Koridora 10 kod Subotice obišao je zajedno sa ministrom za životnu sredinu i prostorno planiranje Oliverom Dulićem.
Direktor projekta izgradnje mosta kod Beške Slobodan Mitrović iz austrijske "Alpine" istakao je da su u poslednjih mesec dana urađena dva raspona od po 45 kilometara na desnoj obali Dunava, kao i dva istih razmera na levoj obali.
"Takođe smo završili vhove stubova na reci i na njima smo montirali skele, a sada su u toku pripremni radovi na izradi raspona nad rekom koji će se sklopiti u jedan raspon od 210 metara", objasnio je on.
Glavni inženjer na radovima na obilaznici kod Novog Sada Goran Kalinić je predočio da se veliki broj radova izvodi kod zrenjaninske petlje i najavio da će u narednih mesec dana biti završeno asfaltiranje.
Kalinić je napomenuo da postoje problemi kod 109 i 110 kilometra zbog naftovodne i gasovodne mreže, ali da će i to biti uskoro rešeno.
Izgradnja oko 110 kilometara poluautoputa na Koridoru 10 obuhvata deonicu od Horgoša do 28 kilometra od granice sa Mađarskom, zatim deonicu od 38 do 98 kilometra puta Horgoš-Novi Sad i deonicu između Kelebije i Subotice (24 kilometra).