Građevinski konzorcij četiri bh. kompanije (Euroasfalt, ŽGP, GP Put i Hidrogradnja) sredinom septembra otvorit će novo veliko gradilište na autocesti 5C vrijedno 46 miliona KM. Tokom uobičajenog žalbenog roka, kako doznajemo, nije bilo prigovora na pobjedu bh građevinaca, pa će priprema trećeg gradilišta na dionici Kakanj-Drivuša započeti za koji dan. Trasa autoceste od Kaknja do Drivuše (Zenica) podijeljena je na tri LOT-a: prvu dionicu ove trase, čija vrijednost premašuje iznos od 86 miliona KM, gradi konzorcij zagrebačkog Vijadukta i širokobriješkog Heringa, druga dionica - tunel Vijenac - vrijedna 108 miliona KM pripala je slovenačkoj kompaniji SCT, dok je treću dionicu vrijednu 46 miliona KM dobio bh. konzorcij sastavljen od četiri građevinske kompanije iz Sarajeva...
Građevinski konzorcij četiri bh. kompanije (Euroasfalt, ŽGP, GP Put i Hidrogradnja) sredinom septembra otvorit će novo veliko gradilište na autocesti 5C vrijedno 46 miliona KM.
Tokom uobičajenog žalbenog roka, kako doznajemo, nije bilo prigovora na pobjedu bh građevinaca, pa će priprema trećeg gradilišta na dionici Kakanj-Drivuša započeti za koji dan. Trasa autoceste od Kaknja do Drivuše (Zenica) podijeljena je na tri LOT-a: prvu dionicu ove trase, čija vrijednost premašuje iznos od 86 miliona KM, gradi konzorcij zagrebačkog Vijadukta i širokobriješkog Heringa, druga dionica - tunel Vijenac - vrijedna 108 miliona KM pripala je slovenačkoj kompaniji SCT, dok je treću dionicu vrijednu 46 miliona KM dobio bh. konzorcij sastavljen od četiri građevinske kompanije iz Sarajeva.
Cijela trasa Kakanj -Drivuša duga blizu 17 kilometara „teška“ je oko 250 miliona KM i u cjelini se finansira dugoročnim kreditima EBRD-a, EIB-a i Kuvajtskog fonda.
Istovremeno s otvaranjem novog gradilišta na autocesti 5C, Vlada FBiH privodi kraju pregovore sa Saudijskim fondom oko finansiranja izgradnje zeničke zaobilaznice, odnosno izgradnje autoceste od gradskog središta Zenice do saobraćajne petlje kod Drivuše na autocesti 5C. Zenička zaobilaznica duga je oko 4,5 kilometara i njena izgradnja ne ulazi u glavni projekt autoceste 5C, te se shodno tome neće finansirati iz sredstava EBRD-a i EIB-a, nego najvjerovatnije iz kredita Saudijskog fonda.
Načelni dogovor o kreditiranju zeničke zaobilaznice postignut je sredinom protekle godine, kada su u službenoj posjeti Saudijskoj Arabiji boravili predsjedavajući Predsjedništva BiH Haris Silajdžić i federalni premijer Mustafa Mujezinović. Postignut je dogovor da Saudijski fond odobri kreditnu liniju od oko 60 miliona dolara, koliko će prema preliminarnim procjenama koštati izgradnja zeničke zaobilaznice.