Oglašavanje putem globalnih internet platformi predstavlja veliku priliku za razvoj bh. kompanija jer im omogućava da lakše i povoljnije dođu do kupaca. Istaknuto je to na seminaru "Internet marketing" koji je održan danas u organizaciji Vanjskotrgovinske komore (VTK) BiH. Predavač na seminaru Edin Halilović, ujedno i suosnivač firme Lilium Digital Communication, pojasnio je da je internet marketing od suštinske važnosti za biznis jer se najveće kompanije na svijetu bave upravo internet oglašavanjem, a to su Google i Facebook. Dodao je da je digitalni marketing važan jer omogućava da se sve komunikacije lako mjere i da firme imaju povratne informacije od kupaca, što ima veliki značaj za kompletnu komunikaciju kao i za finansijski rezultat kompanija.
Oglašavanje putem globalnih internet platformi predstavlja veliku priliku za razvoj bh. kompanija jer im omogućava da lakše i povoljnije dođu do kupaca.
Istaknuto je to na seminaru "Internet marketing" koji je održan danas u organizaciji Vanjskotrgovinske komore (VTK) BiH.
Predavač na seminaru Edin Halilović, ujedno i suosnivač firme Lilium Digital Communication, pojasnio je da je internet marketing od suštinske važnosti za biznis jer se najveće kompanije na svijetu bave upravo internet oglašavanjem, a to su Google i Facebook.
Dodao je da je digitalni marketing važan jer omogućava da se sve komunikacije lako mjere i da firme imaju povratne informacije od kupaca, što ima veliki značaj za kompletnu komunikaciju kao i za finansijski rezultat kompanija.
Halilović je rekao da su osnovne prednosti internet oglašavanja u odnosu na tradicionalno (televizija, audio, štampa) prvenstveno niža cijena, dostupnost preciznih podataka o tome ko je, koliko puta i na koji način vidio oglas i reagovao na njega - što omogućava da na dnevnom nivou mijenjaju postavke kampanje ako ne funkcionira na pravi način, te zato što pruža mogućnost kreiranja baza podataka kupaca.
Direktorica Instituta za edukaciju VTKBiH (ECOS) Elma Kovačević-Bajtal kazala je da je seminar organiziran radi podizanja konkurentnosti bh. kompanija za nastup na međunarodnim tržištima.
Precizirala je da o značaju koji bh. privrednici pridaju toj temi najbolje govori podatak da se na poziv za ovaj seminar odazvalo 2.000 polaznika.