Jaki brandovi su jedini garant razvoja i najbolji su način očuvanja postojećih i kreiranja novih radnih mjesta u Bosni i Hercegovni, poručili su iz kompanije AS GROUP, nakon što su dva brenda iz ove bh. kompanije „Vispak“ i „Klas“ uvršeni među pet najboljih domaćih brandova u BiH. Rezultati israživanja agencije Global Market Solutions o tome koliko bh. građani poznaju domaće proizvođače, te koje proizvode najčešće konzumiraju, pokazalo je između ostalog da su dva branda AS GROUP ocijenjeni kao prepoznatljivi i kvalitetni. Drago nam je da smo opravdali povjerenje bosanskohercegovačkih potrošača, navodi se u saopćenju iz AS GROUP. Ispitanici agencije Global Market Solutions trebali su navesti konkretne brendove koje prepoznaju kao domaće. Ispitanici su naveli da ih na domaće proizvode najčešće asociraju brednoci poput „Violeta“, „Vispak“, „Klas“, „Milkos“, „Ovako“, ali i mnogi drugi.
Jaki brandovi su jedini garant razvoja i najbolji su način očuvanja postojećih i kreiranja novih radnih mjesta u Bosni i Hercegovni, poručili su iz kompanije AS GROUP, nakon što su dva brenda iz ove bh. kompanije „Vispak“ i „Klas“ uvršeni među pet najboljih domaćih brandova u BiH, prenosi novinska agencija Patria (NAP).
Rezultati israživanja agencije Global Market Solutions o tome koliko bh. građani poznaju domaće proizvođače, te koje proizvode najčešće konzumiraju, pokazalo je između ostalog da su dva branda AS GROUP ocijenjeni kao prepoznatljivi i kvalitetni.
- Drago nam je da smo opravdali povjerenje bosanskohercegovačkih potrošača – navodi se u saopćenju iz AS GROUP.
Ispitanici agencije Global Market Solutions trebali su navesti konkretne brendove koje prepoznaju kao domaće. Ispitanici su naveli da ih na domaće proizvode najčešće asociraju brednoci poput „Violeta“, „Vispak“, „Klas“, „Milkos“, „Ovako“, ali i mnogi drugi.
Ukupno 50 posto svih ispitanika svih dobnih kategorija rekli su da u potpunosti poznaju bh. proizvođače i njihove brendove, 49 njih rekli su da domaće proizvode poznaju djelimično, dok tek jedan posto ispitanika ne poznaje bh. proizvođače i njihove brendove, prenosi NAP.