Tri od četiri bankara kažu da su društveni mediji važni, ali mnoge finansijske institucije tek uče kako koristiti mreže na pravi način. Često se objavljuje sadržaj na Facebook-u, Instagram-u i Tvitter-u bez primjene prave strategije. Evo kako se može dobiti više upotrebom ovih platformi. Finansijskim institucijama može biti lako da odustanu od društvenih mreža, vidjevši ih kao gubitak vremena, objašnjava Luk Naraian, izvršni direktor Unimetric-a. Ali postoji puno načina na koje možete koristiti društvene medije da pokrenu interakciju sa potrošačima, lojalnost brendu i prodaju. Evo deset savjeta koji će vam pomoći da dobijete više koristi iz aktivnosti društvenih medija vaše finansijske institucije.
Tri od četiri bankara kažu da su društveni mediji važni, ali mnoge finansijske institucije tek uče kako koristiti mreže na pravi način. Često se objavljuje sadržaj na Facebook-u, Instagram-u i Tvitter-u bez primjene prave strategije. Evo kako se može dobiti više upotrebom ovih platformi.
"Finansijskim institucijama može biti lako da odustanu od društvenih mreža, vidjevši ih kao gubitak vremena", objašnjava Luk Naraian, izvršni direktor Unimetric-a, a prenosi The Financial Brand.
"Ali postoji puno načina na koje možete koristiti društvene medije da pokrenu interakciju sa potrošačima, lojalnost brendu i prodaju."
Evo deset savjeta koji će vam pomoći da dobijete više koristi iz aktivnosti društvenih medija vaše finansijske institucije.
1. Budite vizuelni
HubSpot je otkrio da će se vizuelni sadržaj za 40% više dijeliti od bilo kog drugog sadržaja na društvenim medijima. Tvitovi sa slikama dobijaju 18% više klikova, 89% više lajkova i 150% više ritvitova, kaže Buffer.
Bank of America radi dobar posao sa vizuelnim prikazom na Instagramu, kaže Naraian.
"Oni daju prednost vizuelnom sadržaju, jer to platforma prirodno zahtijeva", objašnjava Naraian.
"Umjesto da samo ponavljaju sadržaj sa njihove stranice na Facebook-u, oni su prilagođeni sadržaju koji odgovara zahtjevima publike. Oni su uradili sjajan posao sa Instagramom, a njihova stranica konkuriše bilo kom "zabavnom" potrošačkom brendu. ”
Ključ uspjeha je da odvojimo vrijeme da pročitamo tekst. Ako želite da preuzmete ili ponovo objavite sadržaj sa drugih kanala, dobra ideja bi bila da pretvorite taj sadržaj u kratak video.
2. Pričajte lične priče
Lične priče su rijetko dosadne.
"Kada čujete za borbu sa kojom se suočava mala kompanija i izazove koje oni prevladavaju, a koji često imaju ogromne finansijske implikacije, to nevjerovatno privlači pažnju”, objašnjava Pankonin, CEO kompanije Social Assurance.
"Kada dijelimo priče o životima, zajednicama i malim preduzećima koja se mijenjaju, to je uzbudljivo".
3. Ne trudite se baš previše očigledno
"Većina banaka izgleda kao da se previše trude za društvene medije", kaže Tim Pannell, predsjednik i izvršni direktor Financial Marketing Solutions. "Oni se ponašaju kao roditelji koji pokušavaju da koriste "kul "jezik tinejdžerke, što zapravo veoma odbija korisnike."
Umjesto toga, postanite realni.
"Što više stvarni možete postati u društvenim medijima, bolje je vaša veza sa potrošačima", kaže Pannell.
"Prestanite da se fokusirate toliko na proizvode i brinite se o konkretnoj vezi sa potrošačima."
4. Fokusirajte se na mikro-momenat
Mikro-momenti su ti trenuci kada se potrošači okreću uređaju – obično pametnom telefonu – da preduzmu akciju o nečemu što se dešava u sadašnjem trenutku.
Mikro-momenti su podijeljeni u četiri kategorije:
Hoću da znam
Želim da idem
Želim da kupim
Želim da uradim
Ovi trenuci su izazvani trenutnom namjerom i neposrednošću. Ako možete doći do potrošača tokom mikro-momenata, povećaćete vjerovatnoću da će kupiti vaš proizvod.
5. Prestanite da pričate i i slušajte
Banke često ne slušaju svoju publiku. Osluškivanje publike putem Tvittera i Facebook-a pruža dragocjen uvid u ono o čemu korisnici razmišljaju. Pratite komentare i ono što publika najviše lajkuje, kako biste vidjeli šta je to u trendu i kako biste procijenili stav prema vašem brendu.
I ne plašite se negativnih povratnih informacija, ali koristite to kako biste poboljšali iskustvo klijenta.
6. Trudite se da zaista preusmjerite publiku
Cilj bi trebao biti usmjeravanje šire publike putem društvenih medija na vaš sajt, gdje mogu dobiti sve korisne informacije.
7. Ponudite kvizove i takmičenja
Ramirez preporučuje traženje zabavnih, interaktivnih načina povezivanja sa potrošačima na društvenim medijima. Ponudite takmičenja, kvizove i posebne nagrade za lajkove. Na primjer, kreditna unija Svete Marije često objavljuje kvizove na svojoj Facebook stranici, a Deer Vallei Credit Union traži od svojih članova da dijele lokalne savjete poput svog omiljenog lokalnog restorana.
Prvi finansijski centar za finansije koristi Facebook za svoj kviz “Gdje Mark provodi srijedu”. Glava glavnog direktora Mark Mohra fotografisana negdje na svijetu se pojavi na slici. Prva osoba koja pogodi osvaja poklon karticu od 10 dolara.
8. Reklamirajte
Organski domet na Facebook-u je mrtav. Prema Unmetricu, nepromovisani sadržaj generiše samo 90 interakcija po postu u prosjeku, naspram 1.930 interakcija sa promovisanim sadržajem – 21 puta više od organskog dometa.
Ako je vaša banka Facebook-u i Instagram-u, jednostavno morate da pokrenete oglase. Bez reklama, društveni mediji mogu biti gubljenje vremena. Potrošači neće vidjeti šta radite ako se ne reklamirate.
9. Zauzmite stav
Nemojte biti tako uniformisani i ponašati se po šablonu. Postoji mnogo užarenih tema o raznim društvenim pitanjima, kao što su prava LGBT osoba, imigracija i seksualno uznemiravanje (npr. #metoo, #timesup).
Da, postoje rizici da se pozabavite bilo kojim društvenim pitanjem, pošto povežete svoju organizaciju sa temama koje mogu izazvati otuđenje nekih potrošača. Ali, ako želite da zaista sprovedete uticaj putem društvenih medija, jednostavno dignete glas za socijalnu pravdu, rezilati mogu biti odlični. Naraian napominje da je jedna od najuspješnijih objava Instagrama Bank of America bila o Pride mjesecu.
10. Strategija je prioritet
Postoji puno banaka koje utvrde da im je potrebna strategija, tek nakon što uđu u čitavu priču sa društvenim medijima. U jednoj studiji koju je pokrenula ABA, samo 17% bankara je izjavilo da su razvili jasnu predstavu o ciljevima koje žele ostvariti putem društvenih medija.
Velika greška. Naročito u visoko regulisanoj industriji, potrebna vam je solidna strategija društvenih medija koja se zasniva na jasnim ciljevima. Zatim slijedi taktička mapa.
Postavite sebi nekoliko pitanja. Da li pokušavate da odgovarate na pitanja i pomažete radu korisničke službe? Da li pokušavate da potrošače upoznate sa proizvodima koji će najbolje odgovarati njihovim potrebama? Ili možda samo pokušavate da istaknete kompanijsku kulturu i ljudsku stranu vaših institucija. Odgovori na ta pitanja će voditi vašu strategiju.