Kompanija Gugl saopštila je da od 2.januara iduće godine više neće preko svojih sistema prosleđivati reklame zasnovane na Fleš multimedijalnoj platformi. Već od 30. juna ove godine klijenti neće moći više da "podižu" Fleš-reklame.Marketinške agencije i drugi klijenti ubuduće treba da svoje reklame prave u HTML 5, savetuje Gugl. Ova kompanija već nudi određene alatke koje automatski pretvaraju fleš-reklame u nove zasnovane na HTML 5 platformi.
Kompanija Gugl saopštila je da od 2.januara iduće godine više neće preko svojih sistema prosleđivati reklame zasnovane na Fleš multimedijalnoj platformi.
Već od 30.juna ove godine klijenti neće moći više da "podižu" Fleš-reklame.
Marketinške agencije i drugi klijenti ubuduće treba da svoje reklame prave u HTML 5, savetuje Gugl.
Ova kompanija već nudi određene alatke koje automatski pretvaraju fleš-reklame u nove zasnovane na HTML 5 platformi.
Fleš platforma je u proteklo vreme žestoko kritikovana zbog problema sa bezbednošću, kao i intenzivnim korišćenjem resursa računara
Na drugoj strani ova tehnologija se ne koristi na većini mobilnih uređaja, pa fleš reklame na pametnim telefonima i tabletima nisu prikazane.