Ekspertica u oblasti brendiranja Denise Lee Yohn izjavila je danas u Sarajevu da jaki i prepoznatljivi brendovi podižu imidž i reputaciju zemlje iz koje potječu jer se osobine s kojim ih ljudi povezuju prenose na čitavu zemlju što onda privlači više poslovnih prilika, ali i turista, za šta je dobar primjer Njemačka. Upitana šta bi najprije brandirala u Bosni i Hercegovini, odgovorila je da bi vjerovatno počela od kafe jer je primijetila mnogo kafića u Sarajevu a i kafa koju je pila je bila odlična. Lee Yohn je istakla da brand predstavlja nekoliko prednosti za kompanije, prvenstveno više profitne marže jer prepoznatljive brandove mogu naplaćivati više i ljudi su spremni da to plate. Također, dodala je da jak brand smanjuje troškove jer korisnici takvih proizvoda odrađuju dio marketinga za proizvođača, a takve kompanije lako privlače i kvalitetne kadrove.
Ekspertica u oblasti brendiranja Denise Lee Yohn izjavila je danas u Sarajevu da jaki i prepoznatljivi brendovi podižu imidž i reputaciju zemlje iz koje potječu jer se osobine s kojim ih ljudi povezuju prenose na čitavu zemlju što onda privlači više poslovnih prilika, ali i turista, za šta je dobar primjer Njemačka.
Upitana šta bi najprije brandirala u Bosni i Hercegovini, odgovorila je da bi vjerovatno počela od kafe jer je primijetila mnogo kafića u Sarajevu a i kafa koju je pila je bila odlična.
Lee Yohn je istakla da brand predstavlja nekoliko prednosti za kompanije, prvenstveno više profitne marže jer prepoznatljive brandove mogu naplaćivati više i ljudi su spremni da to plate.
Također, dodala je da jak brand smanjuje troškove jer korisnici takvih proizvoda odrađuju dio marketinga za proizvođača, a takve kompanije lako privlače i kvalitetne kadrove.
Lee Yohn ima iskustvo od 25 godina u kreiranju i vođenju svjetskih brandova kao što su Sony, Burger King, Land Rover i Oakley.