Uprava za javne nabavke odobrila je Turističkoj organizaciji opštine Veliko Gradište primenu pregovaračkog postupka bez objavljivanja poziva za podnošenje ponuda za uslugu angažovanja Miloša Teodosića radi promocije Srebrnog jezera na kanalu „Sport Klub“ tokom trajanja Evrolige u košarci.
U obrazloženju zahteva, naručilac je naveo da je ovaj proslavljeni košarkaš sa timom vrhunskih stručnjaka osmislio program treninga koji svakom polazniku njegovog kampa na Srebrnom Jezeru omogućava da pruži svoj maksimum.
Miloš Teodosić je kroz promociju svog kampa promovisao i opštinu Veliko Gradište sa akcentom na Srebrno jezero kao turistički biser Srbije.
„Promocija Srebrnog jezera ovim putem traje od sredine 2015. godine. Ideja ovakvog usavršavanja mladih košarkaša privukla je ogroman broj polaznika. Zaštitni znak kampa – asistencija, ugrađena je u temelje i principe kampa TEO4“, navodi se u zahtevu Turističke organizacije opštine Veliko Gradište, koji smo pronašli unutar TenderiLive aplikacije.
Naručilac je napomenuo da se angažovanjem Miloša Teodosića vrši promocija Srebrnog jezera i opštine Veliko Gradište kao turističke destinacije i animiranje gledalaca kanala „Sport Klub“ da odaberu baš ovo mesto kao destinaciju.
Kao potencijalnog ponuđača naručilac je naveo Agenciju „Sport Agent“ doo Beograd, čiji je zastupnik Jovan Teodosić, koja ima ekskluzivno zastupništvo i pravo na medijsku promociju košarkaša Miloša Teodosića na teritoriji Republike Srbije.
Upravo zbog toga, kao i zbog činjenice da je odluka o izboru Miloša Teodosića kao promotera opštine Veliko Gradište zasnovana je razlozima vezanim za njegova lična svojstva, Uprava za javne nabavke je utvrdila da je u u konkretnom slučaju osnovana primena pregovaračkog postupka.
Procenjena vrednost postupka iznosi 491.666,66 dinara.
Više informacija o raspisanim tenderima Opštine Veliko Gradište možete pronaći na sledećem linku.