Lanac brze hrane „Kentaki frajd čiken“ odlučio je da pauzira sa korišćenjem dugogodišnjeg slogana „prste da poližeš“ (finger lickin' good) zato što to baš i nije najbolja ideja u vremenu pandemije koronavirusa.
„Našli smo se u jedinstvenoj situaciji. Naš kultni slogan se baš i ne uklapa najbolje u trenutnu situaciju“, rekla je Ketrin Tan-Gilespi, šefica marketinga u KFC-u.
Meni se ne menja, a kompanija će vratiti slogan kada se situacija sa pandemijom popravi.
Iako bi se na prvi pogled moglo pretpostaviti da se radi o dobrim namerama, one su upakovane u omot dobrog marketinga.
KFC je povodom ovog poteza objavio reklamu u kojoj je prikazao stare bilborde, znakove i reklame sa zamagljenim sloganom "finger lickin' good" i iskoristio to za malo dobre, stare samopromocije.
„Znate ono što stalno kažemo? Ignorišite... za sada“, navodi se na kraju reklame.