Novi slogan KFC-a: Prste da ne poližeš!

Bez autora
Aug 25 2020

Lanac brze hrane „Kentaki frajd čiken“ odlučio je da pauzira sa korišćenjem dugogodišnjeg slogana „prste da poližeš“ (finger lickin' good) zato što to baš i nije najbolja ideja u vremenu pandemije koronavirusa.

„Našli smo se u jedinstvenoj situaciji. Naš kultni slogan se baš i ne uklapa najbolje u trenutnu situaciju“, rekla je Ketrin Tan-Gilespi, šefica marketinga u KFC-u.

Meni se ne menja, a kompanija će vratiti slogan kada se situacija sa pandemijom popravi.

Iako bi se na prvi pogled moglo pretpostaviti da se radi o dobrim namerama, one su upakovane u omot dobrog marketinga.

KFC je povodom ovog poteza objavio reklamu u kojoj je prikazao stare bilborde, znakove i reklame sa zamagljenim sloganom "finger lickin' good" i iskoristio to za malo dobre, stare samopromocije.

„Znate ono što stalno kažemo? Ignorišite... za sada“, navodi se na kraju reklame.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik