Oglašavanje u slovenskim medijima poraslo je prošle godine za 9,0 posto, na više od milijardu eura, pri čemu najveći dio slovenske "reklamne torte" i dalje pripada televiziji, čak 80 posto, pokazuju podaci slovenske agencije za istraživanje tržišta, Mediana. Televiziju prate tiskani mediji s udjelom ispod 10 posto, slijede reklame na otvorenom i digitalni mediji sa po 3,0 posto, radio sa 2,0 posto, dok su drugi mediji zastupljeni s manje od 0,5 posto. Podaci o oglašavanju u digitalnim medijima su ograničeni, jer istraživanje obuhvata samo slovenačke veb sajtove. Na 27 televizijskih kanala emitirano je ukupno 3.146.490 reklama, ili u prosjeku 8.621 oglas dnevno.
Oglašavanje u slovenskim medijima poraslo je prošle godine za 9,0 posto, na više od milijardu eura, pri čemu najveći dio slovenske "reklamne torte" i dalje pripada televiziji, čak 80 posto, pokazuju podaci slovenske agencije za istraživanje tržišta, Mediana.
Televiziju prate tiskani mediji s udjelom ispod 10 posto, slijede reklame na otvorenom i digitalni mediji sa po 3,0 posto, radio sa 2,0 posto, dok su drugi mediji zastupljeni s manje od 0,5 posto, prenosi agencija STA.
Podaci o oglašavanju u digitalnim medijima su ograničeni, jer istraživanje obuhvata samo slovenačke veb sajtove, napominje se u informaciji.
Na 27 televizijskih kanala, koje pratila Mediana, emitirano je ukupno 3.146.490 reklama, ili u prosjeku 8.621 oglas dnevno.
Kompanije su se uglavnom reklamirale na POP Televiziji, kojoj je pripalo 33,5 posto od ukupnog "reklamnog kolača", a slijede Planet TV i Kanal A sa 23,4 posto i 17,4 posto, respektivno.
Ukupna bruto vrijednost oglašavanja u tiskanim medijima iznosila je skoro 96 milijuna eura, što je porast za nešto više od 5,0 posto u odnosu na prethodnu godinu.