Spoljnotrgovinska komora /STK/ BiH, u saradnji sa USAID/Sida FARMA projektom, organizovala je danas u Sarajevu radionicu „Fejsbuk marketing – tajne za male biznise“, namijenjenu poljoprivrednim proizvođačima u BiH.Osim ove kategorije, radionica je namijenjena i za prerađivače iz sektora mljekarstva, voća i povrća, ljekovitog bilja – svima koji žele da poboljšaju svoje znanje i vještine u oblasti onlajn-marketinga, s fokusom na korištenje društvenih mreža u svrhu promocije, prvenstveno „Fejsbuka“, rekao je novinarima direktor Instituta za edukaciju STK BiH Duljko Hasić.
Spoljnotrgovinska komora /STK/ BiH, u saradnji sa USAID/Sida FARMA projektom, organizovala je danas u Sarajevu radionicu „Fejsbuk marketing – tajne za male biznise“, namijenjenu poljoprivrednim proizvođačima u BiH.
„Osim ove kategorije, radionica je namijenjena i za prerađivače iz sektora mljekarstva, voća i povrća, ljekovitog bilja – svima koji žele da poboljšaju svoje znanje i vještine u oblasti onlajn-marketinga, s fokusom na korištenje društvenih mreža u svrhu promocije, prvenstveno Fejsbuka“, rekao je novinarima direktor Instituta za edukaciju STK BiH Duljko Hasić.
Prema njegovim riječima, u posljednjih nekoliko godina digitalni marketing postao je vrlo važan kanal promocije za mala i srednja preduzeća, jer nudi široku ponudu povoljnih alata za uspješnu promociju preduzeća prema ciljnim grupama.
„Fejsbuk’ predstavlja najatraktivniju društvenu mrežu za promociju malog biznisa u BiH, gdje se procjenjuje da ima više od milion korisnika ove mreže i da taj broj konstantno raste. Ovo je najefikasniji vid promocije, i sa aspekta troškova i sa aspekta vremena“, naglašava Hasić.
On je pojasnio da je radionica koncipirana kao interaktivan rad na računarima, nakon koje će kandidati biti osposobljeni da samostalno kreiraju svoje „Fejsbuk“ stranice i uspješno vode vlastite promotivne kampanje.
Hasić je dodao da su korisnici društvenih mreža u prednosti kada je riječ o komunikaciji, što potvrđuje i činjenica da su oni političari koji su tokom predizborne kampanje koristili „Fejsbuk“ ili neku drugu društvenu mrežu postigli bolje rezultate na opštim izborima od onih političkih subjekata koji su bili pasivni ili su apstinirali.
Predavač na ovoj radionici i stručnjak za društvene mreže Jasmin Mekić istakao je da je „Fejsbuk“ postao nezaobilazni kanal za promociju malog biznisa.
„To znači da se uz mali ili ograničen budžet mogu postići odlični promotivni i poslovni rezultati, odnosno bolji kontakt sa kupcima i efikasnija prodaja proizvoda“, rekao je Mekić.