Samo 8% potrošača smatra da bi tvrtke trebale prekinuti oglašavanje

Bez autora
Mar 26 2020

Velika većina potrošača ne smatra da tvrtke trebaju zaustaviti oglašavanje za vrijeme epidemije koronavirusa, iako očekuju da razmišljaju o drugačijim porukama i vrijednostima koje komuniciraju.

Kako piše MarketingWeek, istraživanje Kantara s više od 35.000 potrošača na globalnoj razini pokazalo je da ih samo 8% misli kako bi tvrtke trebalo da prekinu oglašavanje.

Međutim, jasno je očekivanje da bi tvrtke trebale igrati svoju ulogu, pri čemu 78% potrošača vjeruje da bi im tvrtke trebale pomoći u svakodnevnom životu, 75% smatra da bi trebale informirati ljude o tome što rade, a 74% posto da tvrtke ne bi trebale iskorištavati aktualnu situaciju, piše Klix.ba.

Postoji visoka razina slaganja da tvrtke trebaju koristiti ohrabrujući ton, ponuditi pozitivnu perspektivu i priopćavati vrijednosti pojedine marke. Više od 50% također smatra da bi tvrtke trebale razgovarati kao i uvijek, dok 50% misli da bi tvrtke trebale govoriti o vlastitom brendu na siguran i lagan način.

Samo 41% ispitanih smatra da bi tvrtke trebale izbjegavati šaljive tonove.

Istraživanje pokazuje neke primjere kojih se vodeći brendovi trebaju pridržavati.

Tako su Ikeine komunikacije fokusirane na važnost doma, kao i Nikeova poruka o trenutnoj potrebi da se ostane u zatvorenom prostoru i vide se kao podrška vladinim porukama i zdravstvenim organizacijama, a istovremeno ostaju vjerne vrijednostima njihove tvrtke.


Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik