Velika većina potrošača ne smatra da tvrtke trebaju zaustaviti oglašavanje za vrijeme epidemije koronavirusa, iako očekuju da razmišljaju o drugačijim porukama i vrijednostima koje komuniciraju.
Kako piše MarketingWeek, istraživanje Kantara s više od 35.000 potrošača na globalnoj razini pokazalo je da ih samo 8% misli kako bi tvrtke trebalo da prekinu oglašavanje.
Međutim, jasno je očekivanje da bi tvrtke trebale igrati svoju ulogu, pri čemu 78% potrošača vjeruje da bi im tvrtke trebale pomoći u svakodnevnom životu, 75% smatra da bi trebale informirati ljude o tome što rade, a 74% posto da tvrtke ne bi trebale iskorištavati aktualnu situaciju, piše Klix.ba.
Postoji visoka razina slaganja da tvrtke trebaju koristiti ohrabrujući ton, ponuditi pozitivnu perspektivu i priopćavati vrijednosti pojedine marke. Više od 50% također smatra da bi tvrtke trebale razgovarati kao i uvijek, dok 50% misli da bi tvrtke trebale govoriti o vlastitom brendu na siguran i lagan način.
Samo 41% ispitanih smatra da bi tvrtke trebale izbjegavati šaljive tonove.
Istraživanje pokazuje neke primjere kojih se vodeći brendovi trebaju pridržavati.
Tako su Ikeine komunikacije fokusirane na važnost doma, kao i Nikeova poruka o trenutnoj potrebi da se ostane u zatvorenom prostoru i vide se kao podrška vladinim porukama i zdravstvenim organizacijama, a istovremeno ostaju vjerne vrijednostima njihove tvrtke.