Sljedeća dva četvrtka, 28. maja i 4. juna, projekt Sweden/USAID FARMA II održat će web seminare o marketingu za poljoprivredne proizvođače i organizacije iz cijele Bosne i Hercegovine.
Ovo su četvrti i peti web seminar u nizu koji proizvođačima pružaju konkretne savjete o tome kako da vode svoj posao, i kako da efikasno koriste platforme društvenih medija tokom i nakon pandemije COVID-19.
-Trenutna situacija sa pandemijom COVID-19 pokazala je koliko je važan dobar marketing – rekla je Amra Brkić iz „Milog Sela“, proizvođača kozjeg sira, voća i povrća iz Lukavca, koja je učestvovala u prethodnom web seminaru o online promociji.
Istakla je da online način poslovanja, uglavnom prodaja i promocija, je postao neophodan, i tako će ostati i nakon pandemije.
-Tržišna pravila se mijenjaju, i sada su prisiljeni i oni koji do sada nisu koristili online promociju i web prodaju da krenu sa ovim aktivnostima čim prije jer samo tako mogu pratiti tržišnu utakmicu koju je nametnula nova situacija. Podrška koju projekt Sweden/USAID FARMA II pruža poljoprivrednim proizvođačima u toj oblasti je vrlo važna i veoma cijenjena- navodi se u saopćenju.
Projekt će nastaviti da pomaže poljoprivredni sektor u poboljšanju marketinških praksi i ostvarivanju veće prodaje.
Sweden/USAID FARMA II podržava razvoj bh poljoprivrede u pet sektora: mljekarstvo, voće i povrće, med, ljekovito i aromatično bilje, i peradarstvo.
Projekt pomaže da se domaći regulatorni okvir poboljša i uskladi sa zakonima Evropske unije, te prenosi potrebno znanja proizvođačima kako bi im omogućili da povećaju proizvodnju, poboljšaju kvalitetu svojih proizvoda i ispune standarde potrebne za izvoz u EU i na druga međunarodna tržišta.
Sve zainteresovane organizacije mogu pronaći više informacija o tome kako se prijaviti za ovu i ostale aktivnosti na web stranici: www.farmabih.ba.