"Httpool" je angažovan od strane Tvitera kao partner u prodaji oglasnog prostora u centralnoj i istočnoj Evropi. Brendovi i marketinške agencije sada mogu blisko da sarađuju sa lokalnim timovima kako bi izvukli najviše iz svojih aktivnosti na Tviteru. Zemlje podržane kroz ovo partnerstvo uključuju: Srbiju, Austriju, BiH, Bugarsku, Hrvatsku, Česku Republiku, Makedoniju, Rumuniju, Sloveniju, Švajcarsku i Ukrajinu. Tviter je direktan, javan, posvećen konverzaciji i široko rasprostranjen. Platforma ima više od 270 miliona aktivnih korisnika i koriste je brendovi širom sveta kako bi dodatno upoznali potrebe postojećih klijenata ili dosegli novu publiku. Sa više od 500 miliona tvitova dnevno, Tviter je dom razgovora, sa prijateljima ili sa nekim koga ne poznajete iz drugog dela sveta. To je mesto gde ljudi dolaze kako bi otkrili šta se dešava u njihovom svetu, a to čini Tviter odličnim mestom za približavanje brendova i njihovih korisnika, izjavila je Keti Lampe, direktor prodaje za EMEA region u Tviteru...
"Httpool" je angažovan od strane Tvitera kao partner u prodaji oglasnog prostora u centralnoj i istočnoj Evropi. Brendovi i marketinške agencije sada mogu blisko da sarađuju sa lokalnim timovima kako bi izvukli najviše iz svojih aktivnosti na Tviteru.
Zemlje podržane kroz ovo partnerstvo uključuju: Srbiju, Austriju, BiH, Bugarsku, Hrvatsku, Česku Republiku, Makedoniju, Rumuniju, Sloveniju, Švajcarsku i Ukrajinu.
Tviter je direktan, javan, posvećen konverzaciji i široko rasprostranjen. Platforma ima više od 270 miliona aktivnih korisnika i koriste je brendovi širom sveta kako bi dodatno upoznali potrebe postojećih klijenata ili dosegli novu publiku.
„Sa više od 500 miliona tvitova dnevno, Tviter je dom razgovora, sa prijateljima ili sa nekim koga ne poznajete iz drugog dela sveta. To je mesto gde ljudi dolaze kako bi otkrili šta se dešava u njihovom svetu, a to čini Tviter odličnim mestom za približavanje brendova i njihovih korisnika“, izjavila je Keti Lampe, direktor prodaje za EMEA region u Tviteru.
„Kompanije širom centralne i istočne Evrope već koriste Tviter kako bi oslušnule potrebe klijenata i sebe prirodno pozicionirale, zato smo i uzbuđeni zbog partnerstva sa 'Httpool'-om koje će kompanijama pomoći da koriste Tviter oglašavanje kako bi zaokružile ove napore.“
Prema istraživanju kompanije „Nielsen“ sprovedenom u Velikoj Britaniji, troje od petoro korisnika Tvitera prati najmanje jedan brend.
Čak 76 odsto ljudi na Tviteru su aktivni na mobilnim uređajima, što daje oglašivačima savršenu priliku da se obrate ljudima u pokretu, u trenutku kada je njihov sadržaj najrelevantniji. Takođe, jedna od tri osobe koje su pokazale interesovanje za aktivnosti nekog brenda na Tviteru, nastavile su i sa kupovinom tog brenda.
„Tviter je jedinstven zato što je javan i zato što se sve odvija u realnom vremenu. To ljudima daje odličan način da ostanu uvek u kontaktu sa svim temama koje ih interesuju. Kompanije iz centralne i istočne Evrope sada imaju još bolji način da se povežu sa postojećim i potencijalnim klijentima oko tih interesa, sa pravom porukom u pravom trenutku. Mi smo ponosni što ćemo raditi sa Tviterom kako bi omogućuli oglašavanje u ovom regionu i radujemo se što imamo mogućnost da pomognemo kompanijama da osnaže svoje postojeće online zajednice, ispričaju svoju priču, povećaju lojalnost i na kraju povećaju broj preporuka i prodaju“, kaže Aljoša Jenko, osnivač i generalni direktor kompanije "Httpool".
Imenovanje "Httpool"-a kao direktnog Tviterovog prodajnog partnera daje brendovima pristup svim proizvodima, uslugama i podršci koja je dostupna od strane Tvitera.
Oglasne jedinice
Tviter ima tri glavne oglasne jedinice:
Promoted Tweets - Promovisani tvitovi su uobičajeni tvitovi koji imaju dodatnu prednost da mogu da dosegnu do postojećih, ali i do onih potencijalnih pratilaca koji su verovatno zainteresovani za nalog oglašivača.
Promoted Accounts - Za brzu izgradnju aktivne zajednice pratilaca i uticajnih tviteraša sa kojima je moguće ostvariti konstantnu komunikaciju i čije je angažovanje moguće na stalnoj osnovi.
Promoted Trends - Trendovi na Tviteru su popularne teme koje se upravo dešavaju. Oni imaju najveću izloženost pošto su postavljeni na vidnom mestu pored korisnikovog profila.
Tviter takođe pruža analitiku za brendove i agencije koje koriste oglase, kako bi bolje pratili aktivnost oglašavanja, naučili više o ponašanju potrošača i prilagodili kampanje u cilju postizanja još boljih rezultata.