Ujedinjavajuća strategija „Koka-Kole“ konačno je dobila svoj epilog sa predstavljanjem novog izgleda flašica i konzervi. Sada će „koka-kola“, „dajet“, „ziro“ i „lajf“ sve biti objedinjene jedinstvenim estetskim rešenjem - crvenim diskom.Biće objedinjene i u novoj velikoj marketinškoj kampanji. Kada ljudi vide novi identitet brenda, znaće da kupuju 'koka-kolu', rekao je potpredsednik globalnog dizajna. Prethodno je, od 1982. godine, pristup „Koka-Kole“ bio da svaki novi proizvod ima sopstveno brendiranje.
Ujedinjavajuća strategija „Koka-Kole“ konačno je dobila svoj epilog sa predstavljanjem novog izgleda flašica i konzervi.
Sada će „koka-kola“, „dajet“, „ziro“ i „lajf“ sve biti objedinjene jedinstvenim estetskim rešenjem - crvenim diskom.
Biće objedinjene i u novoj velikoj marketinškoj kampanji.„Kada ljudi vide novi identitet brenda, znaće da kupuju 'koka-kolu'“, rekao je Džejms Somervil, potpredsednik globalnog dizajna.
Prethodno je, od 1982. godine, pristup „Koka-Kole“ bio da svaki novi proizvod ima sopstveno brendiranje.